تمدید مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال


مهلت ثبت نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال تا 31 اردیبهشت 1398 تمدید شد. به گزارش فاوانیوز به نقل از تسنیم، به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی رسانه ای دیجیتال؛ به منظور فراهم کردن فرصت مناسب برای ثبت نام و آماده کردن محتوا و خدمات مرتبط با محورهای جشنواره توسط متقاضیان و درخواست تمدید...

تمدید مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال
مهلت ثبت نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از تسنیم، به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی رسانه ای دیجیتال؛ به منظور فراهم کردن فرصت مناسب برای ثبت نام و آماده کردن محتوا و خدمات مرتبط با محورهای جشنواره توسط متقاضیان و درخواست تمدید مهلت ثبت نام، به پیشنهاد کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، رویداد مذکور به مدت یک ماه، تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.
با توجه به تعداد بالای آثار موجود برای رقابت در بخشها و محورهای مختلف موضوعی جشنواره، حجم بالای پایش و رصد آثار ثبت‌شده در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای شرکت در جشنواره و آغاز داوری اولیه از ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۸، این زمان دیگر قابل تمدید نخواهد بود. لازم به ذکر است غربالگری آثار همزمان با فرایند ثبت نام و دریافت اثر به تدریج در حال انجام است.
یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان مهمترین آوردگاه فعالان فضای مجازی فرصتی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات این حوزه است. تمام محصولات و خدمات فضای مجازی در تمام قالبها و در هفت بخش موضوعی امید و نشاط اجتماعی، مقاومت و انقلاب اسلامی، خانواده و سبک زندگی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، مسجد و مناسک دینی، کسب و کارهای نوپا، حکمرانی و مدیریت به رقابت با هم می‌پردازند.
هر ساله با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان این رویداد ملی با نشان با سرآمد وجوایر ارزنده ای تقدیر بعمل می‌آید.
علاقمندان به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی https://festival.saramad.ir/fa/home مراجعه کنند.
تمدید مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها