پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه تهران


پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه تهران

شفقنا- دانشگاه تهران در سال تحصیلی 99-1398 در مقطع دکتری بدون آزمون در تمام رشته‌هایی که دارای پذیرش هستند، به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد. معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقطع دکتری (.Ph.D.)، سال تحصیلی 99-1398 اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است: دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های...

پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه تهران

شفقنا- دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در مقطع دکتری بدون آزمون در تمام رشته‌هایی که دارای پذیرش هستند، به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقطع دکتری (.Ph.D.)، سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره دکتری، از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های مشمول این فراخوان با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در تمام رشته‌هایی که دارای پذیرش هستند، به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی https://academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»