درمان غیردارویی برای ترک اعتیاد زندانیان نیاز است


درمان غیردارویی برای ترک اعتیاد زندانیان نیاز است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: درمان نگهدارنده با متادون برای ترک اعتیاد زندانیان چندان اثر بخش نیست و باید به سمت درمان های غیر دارویی حرکت کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های هرمزگان، علی استادی عصر سه شنبه در نشست با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: بالاترین جمعیت کیفری زندان های هرمزگان مربوط به جرائم مواد مخدر بوده که هزینه نگهداری آنها بسیار بالاست لذا نیاز به حمایت ویژه ای است.
وی بیان داشت: از سال گذشته با تلاش گروه های ان ای (NA) درمان های غیر دارویی برای ترک اعتیاد مددجویان در زندان های استان آغاز شده که آثار بسیار مثبتی داشته و منجر به ترک اعتیاد تعداد زیادی از مددجویان شده است.
مدیرکل زندان های هرمزگان اظهار داشت: کار اصلاح و تربیت مددجویان در زندان ها به خوبی انجام می شود و نیاز است همه ارگان ها با تعامل و همکاری در بازگشت پایدار آنان به جامعه مشارکت کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان گفت: تدابیر به کار گرفته شده در زندان های استان برای ترک اعتیاد مددجویان بسیار ارزشمند است.
ابراهیم فرهادی نیا افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان آماده هرگونه همکاری برای توسعه و تقویت این برنامه ها در زندان ها است.
7195/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس