آنتونیو جیوویناتزی: فاصله با کیمی رایکونن طبیعی است


فرمول یک ایران – آنتونیو جیوویناتزی معتقد است که در اولین فصل حضورش در فرمول یک، فاصله بوجود آمده با هم تیمی اش، کیمی رایکونن طبیعی است. راننده ی ایتالیایی که اولین فصل کاملش را در فرمول یک سپری می کند به نظر نمی رسد که وضعیت خوبی داشته باشد و هم تیمی فنلاندی او کاملا در مسابقات سریع تر نشان داده است. رایکونن در همه ی مسابقات امتیاز کسب کرده و در...

فرمول یک ایرانآنتونیو جیوویناتزی معتقد است که در اولین فصل حضورش در فرمول یک، فاصله بوجود آمده با هم تیمی اش، کیمی رایکونن طبیعی است.

راننده ی ایتالیایی که اولین فصل کاملش را در فرمول یک سپری می کند به نظر نمی رسد که وضعیت خوبی داشته باشد و هم تیمی فنلاندی او کاملا در مسابقات سریع تر نشان داده است. رایکونن در همه ی مسابقات امتیاز کسب کرده و در ملبورن و شانگهای توانست به مرحله سوم تعیین خط راه پیدا کند اما جوویناتزی هنوز در حسرت اولین امتیاز است. او گفت:

حضور در فرمول یک پس از دو سال بدون مسابقه ماندن، آسان نیست و این موضوع به خصوص در تعیین خط احساس می شود و در دوری که باید فشار وارد کنید، کمی زمان از دست می دهید.

به نظر من داشتن کیمی به عنوان یک هم تیمی و مرجع خوب است. وقتی که در گاراژ توقف می کنم، می توانم به دیتاهای او نگاهی بیاندازم و ببینم که در کجاها می توانم بهبود پیدا کنم.

آنتونیو جیوویناتزی: فاصله با کیمی رایکونن طبیعی استآنتونیو جیوویناتزی: فاصله با کیمی رایکونن طبیعی است آنتونیو جیوویناتزی

آیا راننده ی ایتالیایی با عملکرد ابتدای فصل رایکونن شگفت زده شده است؟ او پاسخ داد:

خیر، زیرا من با او در دو سال گذشته (در فراری) کار کرده ام بنابراین با نحوه کار کردن او آشنا هستم.

او راننده ی فوق العاده ای است و تجربه ی بسیاری دارد و می داند که قبل از شروع یک آخر هفته، چه می خواهد. دیدن چنین چیزی واقعا خوب است و در پایان این تجربه است که حرف اول را می زند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان