امیدواری سرخپوشان برای قهرمانی آبی ها در لیگ برتر!


کایل واکر، مدافع ملی‌پوش منچسترسیتی می‌گوید هواداران رقیب همشهری این تیم، منچستریونایتد مدام به او می‌گویند که دوست دارند سیتی امسال قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. نوشته امیدواری سرخپوشان برای قهرمانی آبی ها در لیگ برتر! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

امیدواری سرخپوشان برای قهرمانی آبی ها در لیگ برتر!

کایل واکر: یونایتدی‌‌ها می‌گویند دوست داریم سیتی قهرمان شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۴
امیدواری سرخپوشان برای قهرمانی آبی ها در لیگ برتر!

کایل واکر، مدافع ملی‌پوش منچسترسیتی می‌گوید هواداران رقیب همشهری این تیم، منچستریونایتد مدام به او می‌گویند که دوست دارند سیتی امسال قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کایل واکر ، مدافع انگلیسی منچسترسیتی در اظهاراتی که بدون تردید در شهر منچستر بسیار جنجالی خواهد شد اعلام کرد هواداران رقیب سرسخت همشهری سیتی، یعنی قرمزهای یونایتد، این روزها هر وقت او را می‌بینند می‌گویند خواهان قهرمانی منچسترسیتی هستند و ترجیح می‌دهند رقیب همشهری‌شان قهرمانی را بدست بیاورد تا لیورپول.

این در حالی است که در هفته‌های پایانی فصل، جدال سخت و نفس‌گیری بین سیتی و لیورپول برای فتح جام در جریان است و در حال حاضر لیورپول با دو امتیاز بیشتر و یک بازی بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است.

به همین خاطر دربی چهارشنبه دو تیم منچستری، یونایتد و سیتی برای تعیین قهرمان امسال اهمیتی حیاتی خواهد داشت. منچستریونایتد سخت‌ترین رقیبی است که برای سیتی باقی مانده و سه بازی دیگر برای شاگردان گواردیولا چندان دشوار نخواهد بود.

کایل واکر در این باره گفت:

” هواداران منچستریونایتد در وضعیت سختی قرار گرفته‌اند. هر وقت بیرون می‌روم که کمی قدم بزنم هواداران یونایتد به سراغم می‌آیند و می‌گوید ما ترجیح می‌دهیم امسال سیتی قهرمان شود تا لیورپول”.

کایل واکر ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:

” بله می‌دانم، شنیدن این حرف از زبان هواداران یونایتد خیلی عجیب است ولی باور کنید به شما قول می‌دهم که روز دربی، بازیکنان یونایتد برای ما فرش قرمز پهن نمی‌کنند و نمی‌گویند بفرمایید به ما گل بزنید. چون آنها هم برای کسب سهمیه اروپایی می‌جنگند و به امتیازهای این بازی نیاز دارند”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 11 فروردین 1403