مدیرعامل وان پلاس نمایشگر گوشی جدیدش را حیرت‌انگیز می‌داند


مدیرعامل وان پلاس نمایشگر گوشی جدیدش را حیرت‌انگیز می‌داند

سه هفته مانده به معرفی رسمی وان پلاس 7 پرو، پیت لائو، مدیرعامل این شرکت طی مصاحبه‌ای درباره گوشی‌ جدید وان پلاس صحبت کرده و از ویژگی‌های جذاب آن‌ سخن به میان آورده است و حدودا مشخص کرده باید چه انتظاراتی از پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس داشته باشیم. نمایشگری که «سریع» و «روان بودن» را بازتعریف می‌کند «اولین باری که آن را دیدم، متحیر ماندم!» این را پیت...

سه هفته مانده به معرفی رسمی وان پلاس 7 پرو، پیت لائو، مدیرعامل این شرکت طی مصاحبه‌ای درباره گوشی‌ جدید وان پلاس صحبت کرده و از ویژگی‌های جذاب آن‌ سخن به میان آورده است و حدودا مشخص کرده باید چه انتظاراتی از پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس داشته باشیم.

نمایشگری که «سریع» و «روان بودن» را بازتعریف می‌کند

«اولین باری که آن را دیدم، متحیر ماندم!» این را پیت لائو درباره تکنولوژی صفحه نمایش جدید وان پلاس 7 پرو می‌گوید.

این شرکت هیچ توضیحی درباره مشخصات فنی نمایشگر خاص خود ارایه نکرده اما شایعات نشان می‌دهند که این گوشی به نمایشگر 90 هرتزی مجهز خواهد شد که رفرش‌ریت (نرخ تعویض فریم) درخورتوجه، محتوای دیداری را به‌شکلی بسیار نرم و روان به‌نمایش می‌گذارند تا در هنگام بازی و تماشای انیمیشن، بهترین تجربه کاربری در اختیار فرد قرار بگیرد.

در نتیجه به نظر می‌رسد انتظاری که از نمایشگر one plus 7 pro داریم این است که به لطف تکنولوژی جدید، سریع و روان بودنس را در دنیای نمایشگر گوشی‌ها دوباره بازتعریف کند.

با وجود این که نرخ بالای به روز شدن به طور معمول منجر به بهبود تجربه کاربر می‌شود، این تکنولوژی به باتری فشار می‌آورد که باعث زود خالی شدن و هم چنین کاهش عمر مفید آن می‌شود.

انتظار می‌رود پرچمدار جدید وان‌ پلاس با بهره بردن از یک سیستم ProMotion مانند آن چه که در iPad Pro به کار رفته است، این مشکل را حل کند.

به گفته مدیرعامل one plus چنین نمایشگری یک ریسک بزرگ برای این شرکت است. در واقع ساخت صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو سه برابر قیمت نمایشگر گوشی‌های قبلی برای این شرکت هزینه دربرداشته است.

اما لائو امیدوار است این سرمایه گذاری در بلند مدت جواب داده و برای شرکتش درآمدزایی خوبی داشته باشد، چرا که با ترغیب مردم به تهیه‌ وان‌پلاس ۷ پرو و افزایش قیمت گوشی، سود بیشتری نصیب این شرکت ‌می‌شود.

این رو هم بخون:

افزایش قیمت دوباره محصولات وان پلاس

یکی از مشکلات پیش‌ روی One plus در فروش گوشی‌های جدید خود، به متقاعدکردن طرفداران قدیمی برای پرداخت هزینه‌ای هنگفت به‌منظور خرید آن‌ها مربوط می‌شود.

اولین گوشی‌های وان پلاس با توجه به مشخصات و قیمت مناسب آن‌ها، به قاتلان پرچمداران معروف شده بودند. اما گوشی شیائومی پوکوفون اخیرا این عنوان را نصیب خود کرده و وان پلاس تقریبا به حاشیه رانده شده است.

برای درک بهتر این قضیه باید بگوییم وان پلاس وان تنها 299 دلار قیمت داشت اما قیمت آخرین دستگاه این شرکت یعنی OnePlus 6T از 549 دلار آغاز می‌شود.

انتظار می‌رود OnePlus 7 قیمتی در حدود 579 تا 599 دلار داشته باشد.

با درنظرگرفتن مشخصات فاش شده درباره نسخه‌ پرو، می‌توان آن را هم‌قیمت گلکسی اس ۱۰ سامسونگ و پی ۳۰ پرو هواوی و آیفون ۱۰ اس مکس اپل پیش‌بینی کرد. گرچه وان پلاس درباره قیمت این گوشی هیچ سخنی به میان نیاورده است اما طبق شایعات نسخه 5G آن باید چیزی حدود 899 دلار قیمت داشته باشد.

دوربین سه‌گانه، قدرت گرفتن از آخرین پردازنده کوالکام و نمایشگر 90 هرتزی، از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی است.

زمان عرضه و معرفی

انتظار می‌رود وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در 14 مه (24 اردیبهشت) به صورت رسمی توسط این شرکت معرفی شوند اما مشخص نیست که آیا هر دو به صورت همزمان به بازار عرضه خواهند شد یا خیر اما عرضه وان پلاس 7 در نیمه دوم ماه مه قطعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی