چانگان CS75 پلاس معرفی شد


کمپانی محبوب و نام‌آشنای چانگان که این روزها تلاش زیادی را برای دست‌یابی به بازارهای جهانی انجام می‌دهد، جدیدترین محصول خود را با نام CS75 پلاس معرفی کرد. این خودروساز که در زمینه ساخت شاسی‌بلندهای سایز بزرگ نیز تجربه دارد، ترجیح داده یک شاسی‌بلند عضلانی‌ اما کوچک‌تر را آماده عرضه در بازار جهانی نماید. چانگان CS75 پلاس، از لحاظ طراحی، نمونه...

چانگان CS75 پلاس معرفی شد

کمپانی محبوب و نام‌آشنای چانگان که این روزها تلاش زیادی را برای دست‌یابی به بازارهای جهانی انجام می‌دهد، جدیدترین محصول خود را با نام CS75 پلاس معرفی کرد. این خودروساز که در زمینه ساخت شاسی‌بلندهای سایز بزرگ نیز تجربه دارد، ترجیح داده یک شاسی‌بلند عضلانی‌ اما کوچک‌تر را آماده عرضه در بازار جهانی نماید. چانگان CS75 پلاس، از لحاظ طراحی، نمونه بارز سلیقه انسان‌های شرق آسیایی را نشان می‌دهد که جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های مدرن کشیده شده آن را کاملا اثبات می‌کند.

چانگان CS75 پلاس معرفی شدچانگان برای طراحی این خودرو از زبان طراحی Vitality Motion بهره گرفته که دست این کمپانی را برای ایجاد تغییرات باز می‌گذارد. علاوه بر طراحی لوکس و بدون نقص خارجی در فضای داخلی نیز شما هیچگونه کم و کاستی نمی‌بینید و کاملا با یک کابین لوکس با متریال با کیفیت و تریم زیبا روبرو خواهید شد. هنوز اطلاعات زیادی از سطح تجهیزات CS75 پلاس منتشر نشده اما گفته می‌شود تجهیزاتی مانند پارک خودرکار، سیستم ترمز در مواقع ضروری در آن بکار گرفته شده است. نسخه استاندارد CS75 پلاس از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو بهره می‌برد و نمونه قدرتمندتر نیز موتور ۲ لیتری در اختیار خواهد داشت و مانند سایر ویژگی‌های CS75 پلاس، قدرت موتور نیز هنوز مشخص نشده است.

چانگان CS75 پلاس معرفی شد

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

چانگان CS75 پلاس معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه