فرایند صدور مجوزهای کسب و کار تسهیل شود


فرایند صدور مجوزهای کسب و کار تسهیل شود

قزوین – ایرنا – استاندار قزوین گفت: طولانی بودن فرایند صدور مجوزهای کسب و کار از گلایه های سرمایه گذاران است که باید در سال رونق تولید برای تسهیل و کوتاه سازی آنها اقدام کرد.

به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در شورای اداری استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: متاسفانه طولانی بودن فرایند صدور مجوزها و امور مربوط به کسب و کار مهمترین مشکلی است که در کشور و استان وجود دارد و امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه هرچه سریعتر پیگیری و اجرایی شوند.
زاهدی اضافه کرد: باید در شرایط فعلی که هیچ راهی جز افزایش تولید نداریم از همه امکانات داخلی برای افزایش تولید استفاده کرده و جلوی تاثیرگذاری تحریم ها را گرفت.
استاندار قزوین با اشاره به گلایه مندی صدا و سیما و رسانه های استان از تعدادی از مدیران استان، افزود: رسانه ها و صدا و سیمای استان انصافا در خدمت همه دستگاه ها برای ارایه عملکرد آنها هستند و مدیران باید خود را به رسانه ها که نمایندگان افکار عمومی هستند پاسخگو بدانند.
وی با اشاره به سیل و بارندگی های اخیر گفت:در این حادثه هماهنگی و هم افزایی خوبی بین دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و رسانه ها وجود داشت و در مدیریت آن به خوبی عمل شد.
استاندار ادامه داد:هم اکنون توده هوای سرد بر استان حاکم شده و سرمازدگی محصولات باغی، استان را تهدید می کند و باید با آمادگی برای مقابله با آن اقدام کرد.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، افزود: وزارت اطلاعات با همه محدودیت های شرعی، تجهیزاتی و امکاناتی مقابل سرویس های بزرگ دنیا ایستادگی کرده و به آنها ضربه زده و منافع کشور را حفظ کرده است.
وی اضافه کرد: این دستاورد بسیار ارزشمند است و باید شکرگذار این نعمت باشیم که با همه محدودیت ها در این دنیای بی رحم و بی ضابطه نیروهای اطلاعاتی کشور با سرویس های اطلاعاتی جهان مقابله و مبارزه کرده و امنیت را برای کشور به ارمغان می آورند.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)