کمدی رومانتیک Marry Me پروژه جدید جنیفر لوپز و اوون ویلسون


جنیفر لوپز به ژانر کمدی رومانتیک روی خوش نشان داده و مجددا برای بازی در فیلم Marry Me با STXfilms همکاری می‌کند. این درحالی است که اوون ویلسون (Owen Wilson) در حال مذاکره نهایی...

کمدی رومانتیک Marry Me پروژه جدید جنیفر لوپز و اوون ویلسون

جنیفر لوپز به ژانر کمدی رومانتیک روی خوش نشان داده و مجددا برای بازی در فیلم Marry Me با STXfilms همکاری می‌کند. این درحالی است که اوون ویلسون (Owen Wilson) در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به این فیلم است که براساس رمان گرافیکی نوشته بابی کراسبی (Bobby Crosby) به همین نام است. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

فیلم Marry Me درباره سوپراستار پاپ (لوپز) است که لحظاتی قبل از ازدواج با نامزد ستاره راک‌اش در مدیسون اسکوار گاردن، متوجه می‌شود که نامزدش بهش خیانت کرده و با دستیارش رابطه داشته است و در همان لحظه بصورت اتفاقی معلم ریاضی (ویلسون) را از بین جمعیت برای ازدواج انتخاب می‌کند.

جان راجرز (John Rogers) و تامی ساگر (Tomi Sagher) فیلم‌نامه را نوشته‌اند و هارپر بیل (Harper Bill) آن را بازنویسی کرده است. کت کویرو (Kat Coiro) کارگردان کهنه‌کار تلویزیون سکان‌دار این فیلم است.

لوپز این فیلم را به همراه الین گلدسمیت-توماس (Elaine Goldsmith-Thomas)، بنی مدینا (Benny Medina) و جان راجرز (John Rogers) تولید می‌کند. ویلی مرکر (Willie Mercer)، الکس بروان (Alex Brown) و جی‌بی‌ رابرتس (J.B Eoberts) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

کمپانی STXinternational توزیع بین‌المللی فیلم و انگلیس و ایرلند را برعهده دارد.

هالیوود ریپورتر

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

کمدی رومانتیک Marry Me پروژه جدید جنیفر لوپز و اوون ویلسون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس