توضیح مدیر روابط عمومی همراه اول درباره ارسال پیامک بدهی بالا و یکطرفه شدن خطوط


از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک‌هایی مبنی بر بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین آرپناهی مدیر روابط عمومی همراه اول در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «از صبح امروز بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکان شده است. از مردم و مشترکان پوزش خواسته و اطمینان می‌دهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم به‌زودی از طریق پیامک برای مشترکان ارسال می شود».

توضیح مدیر روابط عمومی همراه اول درباره ارسال پیامک بدهی بالا و یکطرفه شدن خطوط

گفتنی است؛ از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک‌هایی مبنی بر "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" مواجه شده‌اند. میزان بالای بدهی اعلامی موجب شگفتی و نارضایتی این مشترکان شده و آنها را روانه دفاتر خدمات ارتباطی کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این اتفاق ناشی از بروز اشکال سیستمی در همراه اول بوده است. مشترکانی که چنین پیامکی دریافت کرده‌اند فعلا نباید پرداختی انجام دهند، این مشکل در حال حاضر در حال پیگیری است و تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد. اگر چنانچه برخی از مشترکان به دنبال چنین پیامکی پرداختی هم انجام داده باشند این مبلغ در بستانکاری آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام