آموزش دزدی، دروغ و تقلب در سازمان سیا! +فیلم


آموزش دزدی، دروغ و تقلب در سازمان سیا! +فیلم

در این خبر ویدئویی از صحبت‌های مایک پمپئو درباره‌ پشت پرده‌ سازمان سیا و برگزاری کلاس‌های آموزشی دزدی، دروغ و تقلب در این سازمان را مشاهده می‌کنید.

آموزش دزدی، دروغ و تقلب در سازمان سیا! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده آمریکا هرگز حملات پوششی خود علیه ایران را متوقف نکرده است. ایالات متحده آمریکا در براندازی دولت‌هایی که سیاست‌هایی مخالف با آن‌ها دارند، بدون استفاده آشکار از نیروی نظامی خود درگیر بوده و از هیچ اقدامی علیه این دولت‌ها باز ننشسته است. چنین عملیات‌هایی معمولا به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) محول می‌شود.

تغییر رژیم از طریق درگیری مستقیم عملیاتی آمریکا، تأمین بودجه و تربیت گروه‌های شورشی در این کشورها، کارزار‌های پروپاگاندای ضد حکومتی، کودتا و دیگر فعالیت‌هایی که معمولا توسط آمریکا انجام می‌شوند، به وسیله‌ سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا یا سیا به وقوع پیوسته است.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه‌ آمریکا که متصدی کنونی سازمان سیا در دولت دونالد ترامپ محسوب می‌شود، در بخشی از صحبت‌هایش درباره‌ حقیقت و پشت پرده‌ سازمان سیا و برگزاری کلاس‌های آموزشی دزدی، دروغ و تقلب در این سازمان می‌گوید: " زمانی که رئیس سازمان سیا بودم در سازمان دروغ می‌گفتیم، تقلب می‌کردیم، دزدی هم می‌کردیم. در سازمان سیا برای دروغ، تقلب و دزدی کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود. این کار‌ها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است."

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های مایک پمپئو و چهره‌ای واقعی از آمریکای بدون روتوش را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در