ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!


برخی از سلبریتی‌ها با نادیده گرفتن کمک‌های شبانه‌‌روزی نیروهای جهادی در مناطق سیل‌زده، کمک‌های ناچیز یونیسف را به اشتراک گذاشتند.

ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند تن از سلبریتی‌ها با انتشار تصویری از لحظه ورود جعبه‌های حمل واکسن‌ به کشور که به‌عنوان کمک‌های یونیسف برای کودکان سیل‌زده ارسال شده است پست‌هایی را در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند.

تهمینه میلانی کارگردان سینما در حساب کاربری خود نوشت: «اولین محموله کمک‌های یونیسف برای کودکان سیل‌زده وارد کشور شد. تجهیزات نگهداری واکسن یونیسف، شامل دویست جعبه حمل واکسن و صد جعبه نگهداری در دمای پایین، پنج شنبه شب وارد کشور شد. این تجهیزات در ارائه خدمات اولیه واکسیناسیون به کودکان در استان‌های سیل زده استفاده خواهد شد تا از شیوع بیماری‌ها جلوگیری شود. هشتاد یخچال واکسن نیز از سوی یونیسف به ایران ارسال شده‌اند و در راهند. یونیسف تاکید کرده است که نیازهای کودکان در ایران با گذر زمان حادتر می‌شود و این امر نشانگر ضرورت ارسال سریع کمک‌های بیشتر است.»

ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!

مهتاب کرامتی نیز این تصویر را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. ابن در حالی است که تعداد چهره‌های شناخته‌شده‌ در میان هنرمندان و بازیگران که در این مدت از حضور نیروهای جهادی، سپاه و ارتش در پست‌های خود یاد کردند شاید به تعداد انگشتان دست هم نرسد.

ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!

بیشتر بخوانید: برخی از سلبریتی‌ها برای حضور در مناطق سیل‌زده درخواست پول کردند

گفتنی است؛ دفتر یونیسف، صندوق کودکان سازمان ملل، پیش‌تر در یک پیام توییتری خبر داد: «اولین محموله کمک‌های یونیسف برای کودکان سیل‌زده، شامل دویست جعبه حمل واکسن و صد جعبه نگهداری در دمای پایین دیشب وارد ایران شد.»

ذوق‌زدگی برخی سلبریتی‌ها از کمک‌های ناچیز یونیسف!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش