سفر نماینده اتحادیه پستی جهانی به ایران با هدف بررسی پست پیشتاز


نماینده اتحادیه پستی جهانی و هماهنگ کننده سرویس پیشتاز (EMS) در منطقه آسیا و اقیانوسیه، با هدف بررسی وضعیت سرویس پست پیشتاز (EMS) و تشریح راهکارهای عملی بهبود این سرویس، به ایران سفر کرده است. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، جیان فنگ در نخستین روز از سفر چهار روزه خود؛ روز دوشنبه از اداره پست خارجه مستقر در فرودگاه بین...

سفر نماینده اتحادیه پستی جهانی به ایران با هدف بررسی پست پیشتاز
نماینده اتحادیه پستی جهانی و هماهنگ کننده سرویس پیشتاز (EMS) در منطقه آسیا و اقیانوسیه، با هدف بررسی وضعیت سرویس پست پیشتاز (EMS) و تشریح راهکارهای عملی بهبود این سرویس، به ایران سفر کرده است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، جیان فنگ در نخستین روز از سفر چهار روزه خود؛ روز دوشنبه از اداره پست خارجه مستقر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای عملیات پستی دریافت و ارسال مرسولات خارجه قرار گرفت.
اجرای عملیات پستی ورود، ممیزی، ثبت و ارسال مرسولات، روند نظارت و احراز گمرکی مرسولات وارده و صادره، کنترل های بین پست و خطوط هوایی، انتقال داده های بین سیستم های داخلی و خارجی بر اساس نرم افزار بین المللی IPS، از مهمترین موضوعاتی بود که مورد توجه و بررسی نماینده اتحادیه پستی جهانی قرار گرفت.
در ادامه این بازدیدها، جیان فنگ قرار است امروز از مرکز ملی پردازش و مبادله پستی، منطقه پستی شمال تهران و فردا از اداره کل پست استان البرز بازدید کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟