رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات: حراست ها جنبه نظارتی و کمکی دارند


رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واحد حراست در ادارات و سازمان ها بیشتر جنبه نظارتی و کمک به بهبود اجرای امور دارد. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا فنایی روز دوشنبه در جریان بازدید از اداره پست استان قزوین، ضمن تاکید بر ایجاد و حفظ امنیت روانی و شغلی کارکنان به عنوان یکی از وظایف اصلی حراست ها،...

رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات: حراست ها جنبه نظارتی و کمکی دارند
رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واحد حراست در ادارات و سازمان ها بیشتر جنبه نظارتی و کمک به بهبود اجرای امور دارد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا فنایی روز دوشنبه در جریان بازدید از اداره پست استان قزوین، ضمن تاکید بر ایجاد و حفظ امنیت روانی و شغلی کارکنان به عنوان یکی از وظایف اصلی حراست ها، خواستار تقویت و بهبود اعتماد دوسویه و تعامل بیشتر مدیران و کارکنان شد.
وی با اشاره بر اهمیت استفاده حداکثری از توان و ظرفیت نیروی انسانی به منظور افزایش سطح کارایی و اثربخشی سازمانی، اظهار داشت: تعامل بیشتر با کارکنان و نیز همکاری، مشاوره و اعمال نظارت های لازم به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی، می تواند فضای امن تری را برای ارایه خدمت فراهم کند.
رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان این بازدید با حضور در بخش ها و قسمت های مختلف اداره پست استان قزوین و دیدار و گفت و گو با کارکنان، از زحمات و تلاش های آنان قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)