نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا نمونه است


نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا نمونه است

حجت الاسلام حسینی کیا، با اشاره به خدمات سخت و طاقت فرسای نیروی انتظامی در زمان ها و مناسبت های مختلف، گفت: جایگاه پلیس در میان مردم بسیار رفیع است و در سطح بین المللی نیز نمونه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «حجت الاسلام جواد حسینی کیا» امروز(سه شنبه، ۳ اردیبهشت) در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی با تقدیر از زحمات پلیس در برقراری نظم و امنیت، گفت: بدون شک پلیس جمهوری اسلامی امروز در دنیا نمونه و ماموران نیروی انتظامی زینت کشور هستند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جایگاه رفیع پلیس در میان مردم و وجهه بسیار خوب مأموران نیروی انتظامی در جامعه، گفت: نیروی انتظامی در زمان ها و مناسبت های مختلف خدمات سخت و طاقت فرسایی را برای برقراری نظم و امنیت در جامعه ارائه می کند که نتایج این زحمات به خوبی ملموس است.

وی بیان کرد: کارکنان ناجا انسان هایی شریف، خدوم و بی ادعا هستند و تنها هدفشان افزایش امنیت و حفظ نظم و امنیت در جامعه است.

حجت الاسلام حسینی کیا، با اشاره به نقش حیاتی و امنیت آفرین نیروی انتظامی در جامعه، اظهار کرد: اداره جامعه بدون حضور پلیس حتی برای ساعاتی کوتاه نیز غیرقابل تصور است و این نشانگر شاخص بودن نقش ماموران انتظامی و اهمیت حضورشان است.


وی با ابراز رضایت از امنیت موجود در این شهرستان، ابراز کرد: پ رضایتمندی عموم مردم از امنیتی که بر سنقروکلیایی حاکم است نشان می دهد پلیس شهرستان به فرماندهی سرهنگ احمدی فرد وظایف خود را به خوبی انجام داده اند.


نماینده سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، خواستار همکاری بیشتر مردم و مسئولان با ماموران انتظامی شد و تصریح کرد: کاهش محسوس سرقت ها، افزایش کشفیات در حوزه های مختلف و برخوردهای قاطعانه ای که با پدیده قاچاق صورت گرفته است بیانگر اهتمام پلیس شهرستان در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی است.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی