خطر وقوع سیل تهران را تهدید نمی‌کند


خطر وقوع سیل تهران را تهدید نمی‌کند

تهران با خطر وقوع سیل مواجه بود که با مدیریت، این خطر رفع شد

خطر وقوع سیل تهران را تهدید نمی‌کندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما «علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه امسال شهرداری تهران در مقطع تعطیلات نوروزی با موضوع سیل مواجه شد، اظهار داشت: شهرداری تهران با حضور در استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و خراسان شمالی اقدامات خوبی انجام داد.
اعطا بیان کرد: با توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی تحت عنوان نوروزگاه‌ها در سال ۹۸ کار‌های خوبی انجام شد و شاهد برنامه فرهنگی خوبی در تهران بودیم.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها به دنبال این هستند که پایگاه‌های شورا در جمهوری اسلامی مستحکم شوند، گفت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار ما قرار دارد، انتخابات شورایاری‌هاست که به صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

جریمه ۳۰۰ میلیاردی «ایران‌مال»

وی در ادامه در خصوص بازداشت یکی از مدیران مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: این موضوع برای هفت ماه قبل است و موضوع جدیدی نیست؛ بررسی‌ها در این‌خصوص در حال انجام است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده و تخلفات توسط حراست شهرداری در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: تغییر شهرداری آن منطقه مرتبط به تخلفات نبوده و بر اساس تصمیم شهردار تهران بوده است.
وی در خصوص پرونده معاون شهرسازی یکی از مناطق گفت: با توجه به ابهامات و شبهات پرونده، پیش از اینکه شورا وارد شود خود شهرداری وارد شد و ما حساسیت ویژه‌ای در این موارد داریم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پرونده ایران‌مال و تخلفات آن گفت: با توجه به حجم پرونده و تخلفات، این پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال و رأی آن صادر شد.
اعطا گفت: بر این اساس، در خصوص پارکینگ رأی بر این شد که پارکینگ تأمین و در بخشی از آن به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری باید قلع و قمع شود. همچنین پروژه ایران مال ۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شد.

پرونده افزایش نرخ تاکسی‌ها همچنان در شورای شهر باز است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چند طرح تحقیق و تفحص در شورای شهر طراحی شده است، گفت: طرح‌های تحقیق و تفحص از مؤسسه همشهری، تحقیق و تفحص از املاک شهرداری و تحقیق و تفحص درباره بدهی‌ها طراحی شده است.
وی ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص از مؤسسه همشهری صورت گرفته و در حال جمع‌بندی است. همچنین تحقیق و تفحص در خصوص املاک و بدهی‌ها پس از تایید اعضای شورای اسلامی شهر تهران آغاز خواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس، در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌ها اظهار داشت: طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که رئیس جمهور ریاست آن را بر عهده دارد، این موضوع باید به تایید ستاد تنظیم بازار برسد.
وی افزود: موضوع افزایش نرخ کرایه تاسکی در شورای اسلامی شهر تهران همچنان باز است و باید در این خصوص تعیین تکلیف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !