رندرهای گلکسی ویو 2 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد


رسانه کلیک – رندرهای گلکسی ویو 2 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تبلت به یک صفحه نمایش غول پیکر مجهز شده است. تبلت سامسونگ گلکسی View 2 در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی موفق به کسب تاییدیه بلوتوث و وای فای شد؛ با این حال هنوز به صورت رسمی از آن رونمایی […] نوشته رندرهای گلکسی ویو 2 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – رندرهای گلکسی ویو 2 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تبلت به یک صفحه نمایش غول پیکر مجهز شده است.

تبلت سامسونگ گلکسی View 2 در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی موفق به کسب تاییدیه بلوتوث و وای فای شد؛ با این حال هنوز به صورت رسمی از آن رونمایی نشده است.

انتظار می رود این تبلت در آینده نزدیک در معرض دید عموم قرار بگیرد چرا که رندرهای گلکسی ویو 2 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است.

این تبلت مانند نسخه اصلی خود که در سال 2015 معرفی شده، از یک پایه بهره می برد. در حالی که نسل اول این تبلت دارای نمایشگر 18.4 اینچی است، نسل دوم آن با نمایشگر 17.5 اینچی در اختیار خریداران قرار می گیرد. احتمالا رزولوشن این صفحه نمایش همچنان فول اچ دی باقی بماند.

این محصول جدید در مقایسه با گذشته، از طراحی جدیدی برای پایه خود بهره می برد. نحوه طراحی این پایه به گونه ای بوده که کاربر به راحتی قادر به استفاده از گلکسی ویو 2 سامسونگ در حالت های مختلف باشد. در پایه این تبلت یک حفره بزرگ به چشم می خورد که احتمالا برای حمل آن در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات گذشته، قدرت سامسونگ گلکسی View 2 را چیپست اگزینوس 7885 تامین می کند. این پردازنده توسط 3 گیگابایت رم همراهی می شود. در حالت کلی این تبلت به مشخصات فنی نه چندان قدرتمندی مجهز شده است.

این تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T927A توسط اپراتور همراه AT T عرضه می شود. انتظار می رود این محصول با شماره مدل متفاوتی در بازارهای جهانی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

این تبلت احتمالا در نسخه وای فای نیز وارد بازار می شود که در مقایسه با نسخه سلولار، قیمت پایین تری دارد. انتظار می رود سامسونگ در آینده نزدیک از این تبلت رونمایی و یا وجود آن را تایید کند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج