قاتل بیرانوند در تیم رقیب پرسپولیس ماندگار شد!


با اوج گیری گمانه زنی ها در خصوص جدایی ستاره سوری از الاهلی برادر این بازیکن در گفتگو با رسانه های عربستانی از ماندن عمر تا 2022 در جده خبر داد. نوشته قاتل بیرانوند در تیم رقیب پرسپولیس ماندگار شد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قاتل بیرانوند در تیم رقیب پرسپولیس ماندگار شد!

عمر السومه تا 2022 در الاهلی می ماند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۸
قاتل بیرانوند در تیم رقیب پرسپولیس ماندگار شد!

با اوج گیری گمانه زنی ها در خصوص جدایی ستاره سوری از الاهلی برادر این بازیکن در گفتگو با رسانه های عربستانی از ماندن عمر تا ۲۰۲۲ در جده خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز و نشیب های چند هفته گذشته در باشگاه الاهلی دامن گیر عمر السومه سوریه ای هم شد تا جایی که با افزایش انتقادات از عملکرد این بازیکن شایعات در خصوص جدایی او از الاهلی و کوچ به کشوری دیگر بر سر زبان ها افتاد.

در فاصله چند ساعت بعد از درخشش عمر السومه مقابل پرسپولیس که با دبل او مقابل قهرمان ایران توام بود، برادر این بازیکن در مصاحبه با شبکه اسپورت ۲۴ عربستان تمامی شایعات در قبال جدایی مهاجم ملی پوش سوری را تکذیب و مدعی شد عمر تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۲ در جده باقی خواهد ماند.

این درحالی است که برخی روزنامه های دیروز عربستان با اشاره به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون ریالی برخی باشگاه ها به عمر السو‌مه (چهار برابر دستمزد پرداختی از سوی الاهلی) از عزم عمر برای جدایی در تابستان خبر داده بودند که برادر این بازیکن به عنوان مدیربرنامه السومه همه این اخبار را تکذیب کرد تا خبر خوشی به هواداران الاهلی بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...