مقصر اصلی باخت پرسپولیس کیست؟ اشتباه بزرگ ستاره پرسپولیس مانع صعود تیم برانکو؟!


مهاجم پرسپولیس که در این فصل نیز نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان داشت، در جدال با الاهلی فاصله زیادی از روزهای ایده آل خود داشت. نوشته مقصر اصلی باخت پرسپولیس کیست؟ اشتباه بزرگ ستاره پرسپولیس مانع صعود تیم برانکو؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مقصر اصلی باخت پرسپولیس کیست؟ اشتباه بزرگ ستاره پرسپولیس مانع صعود تیم برانکو؟!

فرصت‌سوزی بدموقع و حسرت علی علیپور روی مخ هواداران پرسپولیس !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۴
مقصر اصلی باخت پرسپولیس کیست؟ اشتباه بزرگ ستاره پرسپولیس مانع صعود تیم برانکو؟!

مهاجم پرسپولیس که در این فصل نیز نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان داشت، در جدال با الاهلی فاصله زیادی از روزهای ایده آل خود داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور یکی از روزهای پرانتقاد را در ترکیب پرسپولیس پشت سر گذاشت و خصوصا در نیمه اول نتوانست نمایش جالب توجهی در ترکیب تیمش داشته باشد.

مهاجم گلزن پرسپولیس قدرموقعیت خوبی را که در اواسط نیمه دوم نصیبش شد را از دست داد تا بهترین فرصت را برای به تساوی کشیدن بازی از دست رفته باشد.

در روز چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیم فوتبال پرسپولیس صدر نشین فعلی لیگ برتر با نتیجه دو بر یک بازی را به الاهلی عربستان واگذار کرد تا شرایط این تیم برای صعود به اما و اگر کشیده شود.

این درحالی است که این تیم دو هفته پیش به راحتی موفق شد بود الاهلی را شکست دهد اما گویا فشار ناشی از حضور در لیگ برتر اثرش را در ساق های بازیکنان این تیم گذاشت تا سرخ پوشان پایتخت در یک دیدار آسیایی مغلوب نماینده عربستان شوند.

اما نقطه عطف این دیدار را می توان به فرار زیبای مهدی شیری در اواسط نیمه دوم اشاره کرد .وی توانست با یک استارت سریع زود تر از مدافع الاهلی خود را به توپ برساند و با یک سر توپ به موقع این مدافع را از جریان بازی خارج و در ادامه با یک پاس رو به عقب علی علیپور را صاحب موقعیت گلزنی کند. در شرایطی که همه چیز برای به ثمر رسیدن گل تساوی مهیا شده بود مدافع عنوان آقای گلی لیگ برتر و بهترین گلزن سرخ پوشان در این فصل قدر این فرصت طلایی را ندانست و با یک ضربه عجیب و آرام بهترین موقعیت را برای به تساوی کشاندن دیدار از دست داد.

پس از فرصت سوزی های مکرر و عجیب علی علیپور برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی او را مقصر باخت پرسپولیس می دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج