اعطای 3 میلیون تومان گرنت خدمات آزمایشگاهی/ مهلت ثبت‌نام تا پایان خرداد است


رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: مبلغ اعطای گرنت خدمات آزمایشگاهی سه میلیون تومان است.

اعطای 3 میلیون تومان گرنت خدمات آزمایشگاهی/ مهلت ثبت‌نام تا پایان خرداد استاسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت‌های معاونت علمی از اعضای هیئت علمی در قالب ارائه خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی اظهار کرد:‌ هریک از اعضای هیئت علمی مراکز آموزشی و پژوهشی سراسر کشور می‌توانند خدمات آزمایشگاهی خود را با تخفیف حداقل ۳۰ و حداکثر ۵۰ درصدی از شبکه دریافت کنند.

وی درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این طرح تخفیف مخصوص اعضای هیئت علمی و برای بهار امسال ارائه شده است که بر مبنای آن هر عضو هیئت علمی می‌تواند ۳۰ میلیون ریال گرنت خدمات آزمایشگاهی را دریافت کند.

قادری‌فر ادامه داد: این طرح و تخفیف کمک می‌کند تا هریک از فناوران بتوانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را از شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی سراسر کشور به راحتی دریافت کنند.

انتقال گرنت آزمایشگاهی به دانشجویان

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به دیگر امکانات و خدمات شبکه آزمایشگاهی گفت: به منظور تسهیل دریافت خدمات آزمایشگاهی هر یک از اعضای شبکه مشتریان آزمایشگاهی و آنهایی که خدمات را دریافت می‌کنند، می‌توانند این گرنت را به دانشجویان خود نیز انتقال دهند.

وی بیان کرد: مهلت ثبت نام در این طرح تا پایان خرداد است و اعضای هیئت علمی پس از فعال سازی گرنت می‌توانند از اعتبار سه ماهه آن استفاده کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها