باند دزدان طلا در بوشهر دستگیر شدند


باند دزدان طلا در بوشهر دستگیر شدند

بوشهر- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: شب گذشته یک باند پنج نفره دزدی از منازل درشهر بوشهر دستگیر و مقداری طلای سرقت شده از آنها کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ 'جوشن سهرابی' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای طرح مهار و کنترل سارقان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر، شناسایی و دستگیری یک باند حرفه ای سارقان طلا در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهارداشت: با اقدامات علمی و اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس شب گذشته به یک دستگاه خودرو در یکی از خیابان های شهر بوشهر مشکوک شدند.
سهرابی ادامه داد: پس از بررسی و استعلام لازم بامداد امروز این خودرو در شهر دیلم به همراه پنج سرنشین توقیف شد.
وی بیان کرد: افراد دستگیر شده همگی غیر بومی هستند و با استفاده از پلاک سرقتی اقدام به دزدی طلا از خانه ها می کردند ومقداری طلای سرقتی نیز از خودرو آنها کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: تحقیقات تکمیلی از این سارقان ادامه دارد و برابر بررسی های انجام شده یکی از دلایل افزایش سرقت طلا از خانه ها توسط سارقان غیر بومی کم توجهی شهروندان به توصیه های ایمنی، نگهداری طلا در منزل و رها کردن منزل بدون حفاظ و نگهبان است.
وی افزود: شهروندان طلای خود را به صندوق امانات بانک بسپارند یا در منزل در محلی مطمئن نگه دارند وهیچگاه منزل را خالی از سکنه رها نکنند.
6047/6043

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!