«صاپست» و «باجه مجازی»، خدمات جدید پست در نمایشگاه کتاب


مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست از ارائه خدمات جدید شرکت ملی پست در قالب نرم‌افزارهای صاپست و باجه مجازی همزمان با برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

«صاپست» و «باجه مجازی»، خدمات جدید پست در نمایشگاه کتاببه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک افروز، مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره خدمات جدید این شرکت در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: با توجه به عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در عرصه طراحی نرم افزار، نرم افزار «صاپُست» با هدف ارائه خدمات بهتر در این دوره از نمایشگاه ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های این نرم افزار، متقاضی دریافت خدمات پستی، فقط کافی است یک بار جزئیات اطلاعات خود شامل نشانی پستی، شماره تلفن و یا دیگر اطلاعات را وارد و کد دریافت کند؛ بنابراین دیگر نیاز به درج نشانی مبداء و یا مقصد روی بسته نیست و فقط کافی است کد صاپست را روی بسته درج کنند.

مدیرکل بازار یابی و توسعه کسب و کار شرکت پست گفت: ایجاد "باجه مجازی" در نمایشگاه از دیگر خدمات جدید شرکت پست در این دوره از نمایشگاه کتاب است. متقاضی به ویژه شرکت‌ها و موسسات می‌توانند در هر نقطه حتی در منزل با نصب نرم افزار، اطلاعات را وارد کنند. بعد از ورود اطلاعات، سیستم، بارکد پستی اختصاصی برای کاربر صادر می‌کند. بعد از صدور بارکد مامور شرکت برای دریافت بسته به نشانی متقاضی ارسال بسته، مراجعه خواهد کرد.

وی با اشاره به سابقه حضور این شرکت در نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: شرکت ملی پست، تجربه ۱۰ دوره حضور در نمایشگاه کتاب را در کارنامه دارد. هرساله به متقاضیان خدمات مختلف ارائه می‌کند. در این دوره از نمایشگاه نیز، نرخ خدمات افزایش پیدا نکرده است.

افروز درباره تعرفه پستی در نمایشگاه کتاب تهران افزود: هر کیلو بسته درون شهری ۱۰۰۰ تومان و به ازای هر یک کیلو بسته برون شهری ۱۲۰۰ تومان دریافت می‌شود.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه سه غرفه شامل دو غرفه ثابت و یک غرفه سیار پیش بینی شده است. مرسولات نمایشگاه مستقیم به چهار راه لشگر فرستاده و در مقایسه با بسته‌های اولویت دار سریع‌تر به مقصد ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟