حمله مرگبار کروکودیل به مرد جوان اندونزیایی +فیلم


حمله مرگبار کروکودیل به مرد جوان اندونزیایی +فیلم

در صحنه‌ای وحشتناک جسد مرد جوان اندونزیایی در حالی که بین آرواره‌های یک کروکودیل قرار داشت، روی سطح آب رودخانه مشاهده شد.

حمله مرگبار کروکودیل به مرد جوان اندونزیایی +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در صحنه‌ای وحشتناک جسد مردی که مورد حمله مرگبار یک کروکودیل قرار گرفته بود در حالی که بین آرواره‌های این حیوان قرار داشت روی سطح آب رودخانه‌ای در اندونزی مشاهده شد. جسد این مرد که گفته می‌شود با حمله کروکودیل به ران پای او کشته شده و به زیر آب برده شده بود پس از بازگشت کروکودیل روی آب پیدا شد.

"دارلین یوتی" ۳۰ ساله که برای تعمیر لوله آب آشامیدنی وارد یک رودخانه گل‌آلود در نزدیکی محل زندگی‌اش در جنوب منطقه "سولاوسی" اندونزی شده بود، مورد حمله مرگبار این حیوان قرار گرفت.

خواهر قربانی که در کنار رودخانه ایستاده بود با کشیدن لوله‌ای که او برای نفس کشیدن مورد استفاده قرار می‌داد تلاش کرد تا جان برادرش را نجات دهد، اما موفق به این کار نشد. این کروکودیل جسد قربانی را بلافاصله به زیر آب برد و تلاش‌ها برای نجات جان دارلین بی‌نتیجه ماند.

پس از این حادثه مرگبار بلافاصله تیم‌های نجات جستجو‌های خود را برای پیدا کردن جسد قربانی آغاز کردند. سرانجام جسد قربانی در حالی که در داخل آرواره‌های کروکودیل قرار داشت و این حیوان به روی آب آمده بود پیدا شد. در ویدئویی که توسط تیم نجات تهیه شده است، مشاهده می‌شود کروکودیل غول‌پیکر روی سطح آب رودخانه قرار گرفته و جسد متوفی در داخل آرواره‌های او قرار دارد. در این ویدئو پایین تنه قربانی به همراه پا‌های او که روی سطح آب قرار گرفته‌اند، دیده می‌شود.

سرانجام تیم نجات با کمک چند قایق به این حیوان نزدیک شدند و توانستند باقیمانده جسد قربانی را از دست کروکودیل خارج کرده و به خانواده او تحویل دهند. یکی از اعضای تیم نجات در این باره گفت: "زخم بسیار بزرگی روی ران قربانی قابل مشاهده بود که احتمالاً موجب خونریزی شدید قربانی و در نتیجه مرگ او شد. این در حالی بود که هنوز جسد این جوان در داخل دهان کروکودیل قرار داشت و این حیوان به طور کامل موفق به بلعیدن و خوردن آن نشده بود."

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز یک مرد جوان اندونزیایی در اثر حمله مرگبار کروکودیل جانش را از دست داده بود. "سوبیل" ۳۵ ساله که حین ماهیگیری در حال شستن دست خود در آب یک کانال بود، ناگهان مورد حمله کروکودیل قرار گرفت و جانش را از دست داد.

انتهای پیام/

حمله مرگبار کروکودیل مرگ جوان اندونزیایی را رقم زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !