هدیه دختر شهید به بچه‌های سیل‌زده +فیلم


هدیه دختر شهید به بچه‌های سیل‌زده +فیلم

ویدیویی از دختر شهید مفقود مدافع حرم جوادالله کرمی که اسباب بازی‌هایش را به بچه‌های سیل‌زده تقدیم کرد را مشاهده می‌کنید.

هدیه دختر شهید به بچه‌های سیل‌زده +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید جواد الله کرمی اردیبهشت ماه سال ۹۵ در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آن‌ها به شهرک خان‌طومان، تعدادی از نیروی مستشاری کشور به شهادت رسیدند.

رزمنده مدافع حرم "جواد الله‌کرمی" که داوطلبانه در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) از تهران به سوریه اعزام شده بود، در حملات گروه‌های تکفیری به شهرک "خان‌طومان" در جنوب غرب حلب، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. پیکر این شهید جاویدالاثر، همچنان مفقود است. به تازگی فیلمی از دختر این شهید در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که قصد دارد اسباب بازی‌های خود را به بچه‌های مناطق سیل‌زده هدیه کند.

در ادامه فیلم منتشر شده از صحبت‌های دختر شهید جوادالله کرمی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

شهید ۳ بار در تاریخ ۹۳/۴/۱ ، ۹۳/۶/۳۰ و ۹۴/۷/۱۲ به درجه رفیع جانبازی نائل امدند و در نهایت در تاریخ ۹۵/۲/۱۹ ساعت ۵ صبح در جبهه خان طومان دعوت حق را لبیک گفت.

یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) بفرستید. havaryoon.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...