بازی Persona 5 S در جریان کنسرت بعدی سری Persona معرفی خواهد شد


شرکت سگا (Sega) با انتشار پیامی در حساب توییتر خود اعلام کرده است که کنسرت بعدی سری Persona یعنی Persona Super Live P-Sound Street 2019 به صورت زنده برروی Niconico Douga استریم خواهد شد.در روز نخست این کنسرت که دو روز به طول می‌انجامد، اطلاعات جدیدی از بازی Persona 5 The Royal منتشر خواهد شد. به گفته‌ی شرکت سگا، در روز دوم این...

بازی Persona 5 S در جریان کنسرت بعدی سری Persona معرفی خواهد شد

شرکت سگا (Sega) با انتشار پیامی در حساب توییتر خود اعلام کرده است که کنسرت بعدی سری Persona یعنی Persona Super Live P-Sound Street 2019 به صورت زنده برروی Niconico Douga استریم خواهد شد.در روز نخست این کنسرت که دو روز به طول می‌انجامد، اطلاعات جدیدی از بازی Persona 5 The Royal منتشر خواهد شد. به گفته‌ی شرکت سگا، در روز دوم این کنسرت شاهد معرفی Persona 5 S خواهیم بود.

این کنسرت در روز ۵ اردیبهشت ماه (۲۵ آوریل سال جاری میلادی) برگزار و از طریق پلتفرم Niconico به صورت زنده پخش خواهد شد. اگر در گذشته برای تماشای آنلاین این کنسرت‌ها به خرید بلیط نیاز بود ولی این کنسرت تنها با داشتن سرویس Premium این پلتفرم قابل تماشا خواهد بود. با توجه به این‌ که اطلاعات مختلفی از سری Persona در جریان این کنسرت منتشر خواهد شد، صفحه‌ی رسمی این سری در توییتر بخش‌هایی از این کنسرت را پوشش خواهد داد.

روز نخست، به بازی Persona 5 The Royal اختصاص خواهد داشت که احتمالا با انتشار اطلاعات بیشتر درباره‌ی شخصیت زن مرموزی که در تیزر بازی دیده شد همراه خواهد بود. با توجه به شایعه‌های منتشر شده، به احتمال زیاد معرفی بازی Persona 5 S در روز دوم این کنسرت معادل با معرفی نسخه‌ی اصلی بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید شرکت سگا و شرکت اتلوس (Atlus) چه برنامه‌ای برای هواداران خود در نظر گرفته‌اند. بازی Persona 5 یکی از موفق‌ترین و تحسین شده‌ترین انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ بود که اخیرا به لیست عناوین PlayStation Hits نیز اضافه شد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بازی Persona 5 S در جریان کنسرت بعدی سری Persona معرفی خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس