مسجد الزهرا (س) نیالا گلوگاه در معرض تخریب قرار دارد


مسجد الزهرا (س) نیالا گلوگاه در معرض تخریب قرار دارد

ریاحی گفت: مسجد الزهرا (س) نیالا گلوگاه به دلیل سیل های اخیر و رانش زمین در اطراف مسجد در معرض تخریب قرار دارد که به واسطه آسیب دیدگی مسجد، کانون فرهنگی و هنری نیز از این تهدید، مصون نمی ماند.

«اسدالله ریاحی»، امروز (31 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مسجد الزهرا (سلام الله علیها) نیالا گلوگاه به دلیل سیل های اخیر و رانش زمین در اطراف مسجد و همچنین قرار داشتن فشار قوی برق در معرض تهدید تخریب و آتش سوزی قرار دارد و کانون فرهنگی و هنری این مسجد در صورت تخریب این پایگاه الهی نیز از این تهدید، مصون نمی ماند.

وی افزود: مسئولین و متصدیان امر نظیر فرماندار، بنیاد مسکن، راه و ترابری، دهیاری و ... از مسجد الزهرا (س) نیالا گلوگاه، بازدید کردند که اهتمام سریع تر و بیشتر جهت عدم تخریب این مسجد و کانون فرهنگی و هنری مستقر در آن، مورد نیاز است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری الزهرا (سلام الله علیها) نیالا گلوگاه اظهار کرد: با پای کار آمدن مردم تاکنون وجه نقد و وسایل مورد نیاز سیل زدگان به مبلغ پنج میلیون تومان، جمع آوری و به آسیب دیدگان از سیل، کمک رسانی انجام شد.

ریاحی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری الزهرا (سلام الله علیها) نیالا گلوگاه در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی را برگزار می کند، بیان کرد: جشن به همراه سخنرانی، مولودی خوانی، آذین بندی، برپایی ایستگاه صلواتی، امشب شنبه (31 فروردین) همزمان با ولادت مسعود حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جهت نشان دادن تنها گوشه ای از ارادت و دلدادگی به اهل بیت (علیهم السلام) در این کانون برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تمام شیفتگان به ائمه هدی (علیهم السلام) به ویژه امام حی و زنده، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می توانند در این مراسم جشن، شرکت کنند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو