حسینیه روستای « لایی پاسند» نکا افتتاح شد


حسینیه روستای « لایی پاسند» نکا افتتاح شد

حسینیه روستای « لایی پاسند» هزارجریب نکا با حضور امام جمعه نکا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام « محمدباقر محمدی لایینی»، شنبه ( 31 فروردین ماه) در جمع مردم روستای « پاسند لایی » نکا در بخش هزارجریب به مناسبت نیمه شعبان و افتتاح حسینیه این روستا، با گرامیداشت سالروز میلاد امام زمان(عج) این روز را از اعیاد دانست که باید در بزرگداشت آن تلاش شود.

وی گفت: قرار گرفتن در چنین عصری که منتظر امام عصر خود هستیم و انقلابی که تلاش دارد شرایط ظهور این منجی عالم بشریت را فراهم کند از افتخارات ماست.

امام جمعه نکا با بیان اینکه رهبر بزرگوار ما هم در این رابطه فرمودند: " اعیادی که داریم، موالید امامان، بعثت، غدیر، اینها همه نگاه به گذشته است و حادثه ای است که در گذشته اتفاق افتاده: البته گذشته ای که در حال و آینده ما بسیار تاثیرگذار است اما نگاهی به گذشته است؛ ولی وقتی ما از امام زمان سخن می گوییم نگاه به آینده است.

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: در این عید، همه نگاه ها به آینده است؛ یعنی دو چیز را در این نگاه دنبال می کنیم و امید و تلاش برای انتظار امام عصر (عج) است.

وی افزود: ما در مسئله امام زمان(عج)، نگاه به آینده داریم؛ آینده ای که حضرت باید بیاید و این پروژه عظیم احیای زمین و اجرای عدالت را تحقق ببخشند و در این نگاه،هم امید باید داشته باشیم و هم تلاش کنیم.

امام جمعه نکا گفت: وقتی می دانیم آینده ازآن ماست و از آن صالحان است و در قرآن هم آمده است: «و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون» پس باید امید داشته باشیم، به خودمان امید داشته باشیم، به راهمان امید داشته باشیم، به عاقبت پیروزی امید داشته باشیم و دشمنان را ناامید کنیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی با قدردانی از مشارکت مردم برای ساخت حسینیه روستای « لایی پاسند» افزود: امیدواریم با حضور در این حسینیه و افزایش برنامه های دینی و فرهنگی، جامعه اسلامی را تقویت و برای مقابله با دشمن و برنامه های ضدفرهنگی دشمنان، از حضور جوانان در برنامه های دینی و فرهنگی بیش از پیش بهره مند شویم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید