برگزاری آئین نکوداشت «پروفسور محمد لگنهاوزن»


برگزاری آئین نکوداشت «پروفسور محمد لگنهاوزن»

آئین نکوداشت «پروفسور محمد لگنهاوزن» با حضور آیت الله مصباح یزدی و جمعی از اندیشمندان پنجشنبه، 29 فروردین ماه برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: آئین نکوداشت «پروفسور محمد لگنهاوزن» به همت قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی صبح پنجشنبه، 29 فروردین ماه جاری در قم برگزار می شود.

بنابر این گزارش، «حمید امیرچقماقی» ضمن اعلام این خبر گفت: در این مراسم که با همکاری موسسه امام خمینی(ره)‌ و سایر نهادهای علمی و فرهنگی کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می شود حضرت آیت الله علامه محمد تقی مصباح سخنرانی می کند.

دبیر قطب علمی فلسفه دین اسلامی و دبیر اجرایی نکوداشت پروفسور لگنهاوزن افزود: سخنرانی آیت الله علی اکبر رشاد، حجت الاسلام شفیق جرادی از لبنان، حجت الاسلام هادی صادقی، معاون رییس قوه قضائیه، غلامرضا اعوانی، محمد محمدرضایی، ابوالفضل ساجدی و علیرضا قائمی نیا از بخش های دیگر این مراسم است. همچنین در پایان این مراسم ضمن رونمایی از مجموعه مقالات با محوریت پروفسور لگنهاوزن از مقام علمی ایشان با حضور آیت الله مصباح یزدی تجلیل به عمل می آید.

چقماقی در پایان یادآور شد: این نکوداشت یک محفل علمی است که با همکاری مشترک قطب فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، بنیاد علمی نخبگان، جامعه المصطفی(ص) العالمیه، مرکز پژوهش های صدرا، موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه، دانشگاه ادیان و مذاهب، کانون اندیشه جوان و دانشگاه مفید برگزار می شود. لذا از جامعه علمی کشور، علما فضلا، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان برای شرکت در این محفل علمی دعوت به عمل می آید.

گفتنی است، آیین نکوداشت پروفسور محمد لگنهاوزن صبح پنجشنبه 29 فروردین ماه 98 از ساعت 10 تا 13 در سالن همایش های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد