مناظرات دانشجویی علوم انسانی اسلامی با هدف ترویج فرهنگ گفت وگو برگزار می شود


مناظرات دانشجویی علوم انسانی اسلامی با هدف ترویج فرهنگ گفت وگو برگزار می شود

موسوی با اعلام برگزاری سلسله مناظرات دانشجویی علوم انسانی اسلامی، گفت: هدف از این مهم گسترش فرهنگ گفت وگو در فضای دانشگاهی است. به برگزیدگان این مناظرات مدارک معتبر از سوی متولیان برگزاری اعطاء می شود.

«سید محمدهادی موسوی»، در گفت وگو با خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، در مورد برگزاری سلسله مناظرات دانشجویی علوم انسانی اسلامی به همت دانشگاه مذاهب اسلامی، اظهار کرد: این مناظرات با هدف گفتمان سازی برگزار می شود، از سوی دیگر با توجه به اینکه همواره از مطالبات جدی مقام معظم رهبری در عرصه علوم انسانی، برگزاری مناظرات است در نتیجه در دانشگاه مذاهب اسلامی تصمیم گرفتیم با هدف گسترش فرهنگ گفت وگو این مناظرات را برگزار کنیم تا دانشجویان مهارت خود را گسترش دهند.

دبیر انجمن علمی فقه و حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: با توجه به اینکه هر دانشجویی که وارد دانشگاه می شود سطح علمی اش افزایش پیدا می کند، ما دنبال آن بودیم که دانشجو بتواند اندیشه اش را کاربردی کرده و مهارت هایش را ارتقا دهد به همین دلیل ترجیح دادیم که در راستای تحقق این هدف، گفتمان سازی ایجاد کنیم و دانشجویان با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند. لذا برای انتخاب و حضور افراد در این کرسی ها از طریق کانال مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه امام صادق(ع) اطاع رسانی کرده و در نهایت هشت تیم چهار نفره برای شرکت در این مناظرات اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: این مناظرات، شامل هفت جلسه دوساعته است که تا 16 اردیبهشت ادامه دارد، نخستین جلسه این مناظرات چهارشنبه، 28 فروردین برگزار می شود و دو تیم از دانشگاه امام صادق(ع) جهت ارایه مباحث خود در دانشگاه مذاهب اسلامی حضور می یابند.

موسوی خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه مرحله طراحی شده است و به برگزیدگان مدرک از جهاد دانشگاهی، دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه امام صادق(ع) ارایه می شود. همچنین، مباحث صلاحیت دار هر کدام از تیم های برگزیده در نشریات دو دانشگاه منتشر می شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...