بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه مردم ایران است


بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه مردم ایران است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه مردم ایران خواند و گفت: همه قشرهای مختلف جامعه باید برای رسیدن به اهداف این بیانیه با نقشه راه حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان ایجرود افزود: این بیانیه توسط رهبر معظم انقلاب که مجتهد جامع‌الشرایط و الگوی مسلمانان جهان است تبیین شده و نقشه راه 40 سال آینده جمهوری اسلامی ایران را نمایش می‌دهد.
وی اظهار داشت: نباید به این بیانیه به عنوان یک شعار نگریست، بلکه باید با قدرت تمام در جهت اجرایی کردن اهداف آن بود.
خاتمی خاطرنشان کرد: با الطاف و عنایت‌های الهی و حمایت مردم همیشه در صحنه در طول 40 سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در کشور صورت گرفته و کشور به ‌رغم انواع توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی از انواع آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده و مسیر ترقی، توسعه و پیشرفت را طی می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شرایط کشور در دوران ستمشاهی و طاغوت گفت: اقتصاد و سیاست کشور در آن دوران در اختیار آمریکا بود و شاه باید برای اجرای اهداف خود از آن کشور اجازه می‌گرفت و کشور به‌صورت مستقل اداره نمی‌شد.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم امور جامعه را به دست گرفته و کشور به‌صورت مستقل اداره می‌شود و تمام پیشرفت‌های نظامی، هسته‌ای، پزشکی و علمی در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.
امام جمعه زنجان ادامه داد: ظرفیت و استعدادهای بسیار زیاد و بالقوه‌ای در عرصه‌های مختلف کشور وجود دارد که باید از آنها حمایت شود.

** بیانیه گام دوم انقلاب، محتوای بسیای غنی دارد
فرماندار ایجرود نیز در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان گفت: استقبال بسیار زیاد از بیانیه گام دوم انقلاب نشان از محتوای بسیار غنی آن داشته و این بیانیه، نقشه راه 40 سال آینده جمهوری اسلامی ایران است.
توحید سلیمی با تاکید بر لزوم عملی شدن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان ایجرود، افزود: این بیانیه نقشه راه مردم و مسئولان است و باید با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق این امر گام برداشت.
وی با اشاره به دستاوردهای 40 ساله نظام در شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: دستاوردها و اقدامات صورت‌گرفته باید به مردم به‌خصوص قشر جوان بازگو شود.

** اشاره رهبری به جوانان است
امام جمعه زرین‌آباد نیز در این همایش با اشاره به نقش مهم جوانان در اداره امور کشور گفت: اشاره ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه یه به جوانان است.
حجت‌الاسلام محمدباقر مقدمی با تاکید بر لزوم بها دادن به قشر جوان، افزود: طبع جوانی بسیار پاک و حق‌پذیر بوده و این روحیه، جوانان را در برابر حق، تسلیم‌پذیرتر می‌کند.
وی اظهار داشت: باید در کنار نیروی جوانی از علم و تجربه پیشکسوتان نیز به اندازه کافی بهره‌مند شد.
به گزارش ایرنا به مناسبت هفته جوان در پایان این مراسم از جوانان برتر و نمونه شهرستان ایجرود در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.
بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران همزمان با 22 بهمن 97 و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در 7 محور و با 7 توصیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد.
9556/8068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»