شایعه یا واقعیت ؟! سرمربی مطرح آلمانی به ایران می آید ؟!


یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، در مورد شایعات اخیر صحبت کرد . او خبر بازگشتش به بوندسلیگا را تکذیب کرد و به نظر می رسد با این اتفاق احتمال حضور او در ایران افزایش یافته باشد. نوشته شایعه یا واقعیت ؟! سرمربی مطرح آلمانی به ایران می آید ؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شایعه یا واقعیت ؟! سرمربی مطرح آلمانی به ایران می آید ؟!

احتمال حضور یورگن کلینزمن در تیم ملی ایران افزایش یافت
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۷:۳۰
شایعه یا واقعیت ؟! سرمربی مطرح آلمانی به ایران می آید ؟!

یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، در مورد شایعات اخیر صحبت کرد . او خبر بازگشتش به بوندسلیگا را تکذیب کرد و به نظر می رسد با این اتفاق احتمال حضور او در ایران افزایش یافته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته های اخیر نام یورگن کلینزمن به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی ایران مطرح شده و این سرمربی آلمانی امروز اخبار احتمال بازگشت به بوندسلیگا را رد کرد. در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال حضور یورگن کلینزمن روی نیمکت هرتابرلین منتشر شده بود اما وی مدعی شد این اخبار صحت ندارد.

یورگن کلینزمن گفت:

“من اخیرا شنیده ام که اخبار درباره بازگشت من به بوندسلیگا منتشر شده و اگرچه هیچ کس از آینده خبر ندارد، اما من این اخبار را تکذیب می کنم.”

کلینزمن دوران مربیگری خود را روی نیمکت تیم ملی آلمان آغاز کرد و موفق شد در جام جهانی ۲۰۰۶ تیمش را به رتبه سوم برساند. در ادامه کلینزمن بایرن مونیخ را کمتر از یک فصل کامل در بوندسلیگا هدایت کرد و در زمان حضور وی بایرن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید اما او پنج بازی پیش از پایان فصل بوندسلیگا و در حالیکه بایرن مونیخ در رتبه سوم قرار داشت از این تیم جدا شد.

پس از یک دوره کوتاه در تورنتو، کلینزمن ژوئن ۲۰۱۱ به عنوان سرمربی ایالات متحده آمریکا برگزیده شد اما در جام جهانی ۲۰۱۴ آنها در یک چهارم توسط بلژیک حذف شده و با مسابقات وداع کردند. کلینزمن در نهایت در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ پس از شروع فاجعه بار در مرحله مقدماتی جام جهانی از کار خود برکنار شد و آینده او هنوز نامشخص است.

بعد از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران، نام های زیادی به عنوان جانشین برای او مطرح شده اند که یکی از آخرین سرمربی ها یورگن کلینزمن بوده و با توجه به عدم تمایل او به بازگشت به بوندسلیگا، شاید این اخبار به زودی تبدیل به واقعیت شود.

شفقنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی