قابلیت بازی با دوستان به بازی Crackdown 3 اضافه شد


بخش چندنفره‌ی بازی Crackdown در ابتدای کار بدون پشتیبانی از قابلیت تماس و ارتباط با دوستان برای این بازی عرضه شد. البته با گذشت دو ماه از انتشار این بخش، استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) این قابلیت را به بازی اضافه کرده است. پس اگر می‌خواهید در کنار دوستان خود به نابود کردن دنیای بازی و دشمنان آن بپردازید، این فرصت برای شما...

قابلیت بازی با دوستان به بازی Crackdown 3 اضافه شد

بخش چندنفره‌ی بازی Crackdown در ابتدای کار بدون پشتیبانی از قابلیت تماس و ارتباط با دوستان برای این بازی عرضه شد. البته با گذشت دو ماه از انتشار این بخش، استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) این قابلیت را به بازی اضافه کرده است. پس اگر می‌خواهید در کنار دوستان خود به نابود کردن دنیای بازی و دشمنان آن بپردازید، این فرصت برای شما فراهم شده است.

شرکت مایکروسافت کاربران بازی‌های Crackdown 1 و ۲ را نیز فراموش نکرده است. شما می‌توانید بسته‌ی الحاقی Getting Busy مربوط به نسخه‌ی اول سری و بسته‌های الحاقی Deluge و Toy Box مربوط به بازی Crackdown 2 را به صورت رایگان دریافت کنند. اگرچه مدت زیادی از انتشار این دو بازی گذشته است ولی این بهانه‌ی خوبی برای مراجعه‌ی دوباره به آن‌ها خواهد بود.

بازی Crackdown 3 هم‌اکنون برروی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس است. اگرچه این بازی سال‌ها در دست توسعه قرار داشت و بسیاری از هواداران توقع زیادی از آن داشتند ولی متاسفانه این بازی در نهایت نتوانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی به قلم محمد آریامقدم را مطالعه کنید. اگر قصد خرید این بازی را دارید، تماشای هایلایت و تحلیل فنی اختصاصی از این بازی به شما توصیه می‌شود.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

قابلیت بازی با دوستان به بازی Crackdown 3 اضافه شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته