برپایی 20 پایگاه کانونی برای جمع آ‌وری کمک های مردمی به سیل زدگان


برپایی 20 پایگاه کانونی برای جمع آ‌وری کمک های مردمی به سیل زدگان

حجت الاسلام رضوانی نژاد با اشاره به برپایی 20 کانون به منظور جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان، گفت: بیش از 100 میلیون کمک نقدی نیز توسط این پایگاهها جمع آوری شده است.

حجت الاسلام« محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی کانون های مساجد به مناطق سیل زده کشور گفت: بیش از 20 کانون فرهنگی هنری در استان گیلان پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان گیلان برای هموطن سیل ده هستند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گیلان با اشاره به اقلام مورد نیاز مردم سیل دیده در استان گلستان و نیز غرب کشور، بیان کرد: اقلام همانند آب معدنی، کنسرو، پوشاک، پتو،چادرهای اسکان،نان و دیگر مواد غذایی از جمله اقلام اعزامی به مردم سیل زده بوده است که توسط اعضای کانون های مساجد استان گیلان جمع آوری شده است.

رضونی نژاد با اشاره به جمع آوری بیش از 100 میلیون کمک نقدی به همت پایگاههای کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد:علاوه برآن اعضای کانون های فرهنگی هنری و ائمه جماعات مساجد برای کمک به برای جمع آوری تخریب های صورت گرفته بعد از وقوع سیل از همان روزهای ابتدایی سیل به صورت خودجوش واردعمل شده اند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !