ویزیت رایگان بیماران در «مسجد جامع اصفهانک»


ویزیت رایگان بیماران در «مسجد جامع اصفهانک»

بدری گفت: طرح ویزیت رایگان مردم در راستای گسترش خدمات‌رسانی اجتماعی مساجد، در مسجد جامع اصفهانک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمجتبی بدری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جماعات مساجد استان تهران بر لزوم گسترش خدمات رسانی اجتماعی مساجد تاکید کردند، گفت: مرکز رسیدگی به امور مساجد در همین راستا طرح هایی مبنی بر لزوم ارائه خدمات اجتماعی بیشتر از سوی این خانه ها خدا تدوین و به ائمه جماعات ابلاغ کرده است.

امام جماعت مسجد جامع اصفهانک افزود: مساجد در جریان کمک رسانی به آسیب دیدگان در سیلاب های اخیر اهمیت راهبردی خود در عبور کشور از بحران ها و مشکلات مختلف را نشان دادند زیرا این خانه های خدا مطمئنا یکی از فعال ترین مراکز در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای یاری رسانی به آسیب دیدگان بودند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد مراکز مشاوره و خانواده در مساجد طی دو سال اخیر یکی دیگر از اقدامات کاربردی در راستای گسترش خدمات رسانی اجتماعی این خانه های خدا است به طوری که زوج های جوان مشاوره های رایگان در زمینه تشکیل خانواده دریافت می کنند.

ویزیت رایگان بیماران در «مسجد جامع اصفهانک»

بدری افزود: تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند از اقدامات دیرینه مساجد در زمینه کمک رسانی به خانواده ها و انجام رسالت اجتماعی خود است که تشکیل مراکز مشاوره و خانواده به این نوع از خدمات رسانی مساجد جهت دهی کرده است.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگی مسجد جامع اصفهانک اعم از امام جماعت، هیات امنا، پایگاه بسیج و فعالان قرآنی، در جلسات مختلف بر لزوم برنامه ریزی دقیق تر برای گسترش خدمات رسانی اجتماعی این مسجد تاکید می کنند، گفت: رویکرد ما در این خانه خدا حرکت در مسیر تحقق همه مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه دین و فرهنگ و مسجد طراز اسلامی است.

امام جماعت مسجد جامع اصفهانک افزود: طرح ویزیت رایگان مردم در راستای گسترش خدمات رسانی اجتماعی مساجد، در این مسجد برگزار می شود تا به این صورت گروه های بیشتری از مردم جذب این خانه خدا و به تبع آن، معارف دین اسلام شوند.

وی گفت: طرح ویزیت رایگان مردم، روزهای شنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع اصفهانک تهران برگزار می شود و طی آن دکتر حبیب جعفرنژاد؛ پزشک عمومی، مراجعان را ویزیت می کند.

بدری با بیان اینکه پایگاه ویژه بسیج مسجد جامع اصفهانک اجرای این طرح را برعهده دارد، افزود: بسیجیان این پایگاه، این طرح و همچنین سایر خدمات رسانی اجتماعی را در روزهای پس از وقوع سیلاب های اخیر در برخی از استان های کشورمان، اجرا کردند.

ویزیت رایگان بیماران در «مسجد جامع اصفهانک»

یادآور می شود، مسجد جامع اصفهانک در تهران، بزرگراه محلاتی (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه امام علی (ع)، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت