سازمان‌دهی دو هزار خادم امربه‌معروف و نهی از منکر در جمکران/توزیع 20 هزار بروشور میان زائران


سازمان‌دهی دو هزار خادم امربه‌معروف و نهی از منکر در جمکران/توزیع 20 هزار بروشور میان زائران

پاینده با اعلام سازمان‌دهی دو هزار نفر برای اجرای طرح امربه‌معروف و نهی از منکر در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، گفت: 20 هزار بروشور در قالب فتاوای علما، پنج هزار تسبیح، زیارت عاشورا و برگه تذکرات میان زائران و میهمانان حضرت(عج) توزیع می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «رضا پاینده» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: تعداد هزار نفر از خواهران و هزار نفر از برادران جهت تذکرات لازم به زائران در رابطه با امربه‌معروف و نهی از منکر در ایام نیمه شعبان سازمان‌دهی شده‌اند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود ستادی و بسیجی در راستای اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، ابراز کرد: پایگاه‌های مختلف در کلیه درب‌های جمکران از جمله پایگاه شهید دل آذر مستقر در درب یک، پایگاه شهید سردار عابدی و پاساژ نیمه شعبان در درب ۶، قرارگاه شهید ایرانی مستقر در درب ۵ و پایگاه شهید زین‌الدین در درب ۲ استقرار یافته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان در راستای خدمت‌رسانی به زائرین استفاده‌شده است، ابراز کرد: تمامی نیروهای مستقر طی آموزش همگانی و چندین ساعته آموزش جهت کمک به حفظ حجاب زائران، در پایگاه‌های ذکرشده مشغول به فعالیت هستند.

پاینده با بیان اینکه نیروهای ستادی در نمایشگاه نیمه شعبان واقع در مجتمع شعبانیه حضور دارند، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ هزار بروشور در قالب فتواهای علما، پنج هزار تسبیح، زیارت عاشورا و برگه تذکرات امربه‌معروف میان زائران و میهمانان حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) توزیع می‌شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه