شعبه های موسسه موقوفه مکتب‌ القرآن «ثارالله (ع)» میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان


شعبه های موسسه موقوفه مکتب‌ القرآن «ثارالله (ع)» میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان

حجت‌الاسلام برزگر، از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در شعبه ها و مرکزهای آموزشی موسسه قرآنی مکتب القرآن «ثارالله (ع)»، خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سال شاهد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های نیمه شعبان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت‌الاسلام منصور برزگر»، امروز (شنبه 31 فروردین) در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در شعبه ها و مرکزهای آموزشی موسسه قرآنی مکتب القرآن «ثارالله (ع)»، خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سال شاهد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های نیمه شعبان هستیم که این نشان‌دهنده آن است که جهان تشنه ظهور و آمدن یک منجی است تا عدالت در سراسر گیتی استقرار یابد.

مدیر موسسه قرآنی موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» افزود: هر ساله طبق سال های گذشته شعبه های این موسسه، میزبان عاشقان ولایت و ظهور هستند که امسال هم این مراسم با شکوه بیشتری در شعبه ها و مرکزهای آموزشی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خادم و مدیر نمونه کشوری با بیان اینکه میلاد امام زمان (عج) فرصتی مغتنم در راستای ترویج فرهنگ مهدویت است، اظهارداشت: در جشن امام زمان (عج) با هرگونه عبور از خط قرمز، مخالف هستیم، جشن‌ها باید مدیریت قوی داشته باشند و به دور از آسیب‌های اجتماعی برگزار شوند.

دکتر برزگر تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در شعبه های موسسه موقوفه مکتب ‌القرآن «ثارالله (ع)» برای نیمه شعبان تدارک دیده شده که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها فضاسازی و زیباسازی، آذین‌بندی مراکزآموزشی و خیابان‌های همجوار، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور حافظان و قاریان برای اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی، نورافشانی و پخش گل و شیرینی و برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های ویژه میلاد امام زمان (عج) در شعب موسسه موقوفه مکتب‌ القرآن «ثارالله (ع)» است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است