تحریم سپاه برای ما افتخار است/انتظار، گذشته را به آینده پیوند می زند


تحریم سپاه برای ما افتخار است/انتظار، گذشته را به آینده پیوند می زند

آیت الله ملک حسینی با اشاره به تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا، گفت: این حرکت رئیس جمهور آمریکا که نشان از بی ادبی، بی شخصیتی و کثافت وجود این کاسب دلال دارد به مثابه یک افتخار برای ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی امروز در همایش بصیرتی طلاب بسیجی شهرستان های گچساران و باشت که در اردوگاه قدس سپاه ناحیه گچساران برگزار شد، اظهار داشت: هرگاه انسان چشم به آینده ای روشن بیاندازد، امید، نشاط و تلاش رسیدن برای نقطه هدف حاصل می شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساسا گوهر انتظار چیزی به جز همین درک، امید، آمادگی و تلاش نیست و همواره انسان گذشته خود را با آینده پیوند می زند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه میلاد امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) باید پرسید که آیا امروز فرهنگ مهدویت در عرصه سیاسی، اجتماعی و نیز در عرصه های بین المللی می تواند القاء یک پیام موثر در ارتقای فهم بشریت کند یا خیر؟ پاسخ در این زمینه را روشن دانست و اضافه کرد: بشر در انتظار منجی، آرمان و نیز در انتظار حاکمیتی است و اگر این انتظار برای انسان به شکل خاص باشد که یک انسان موثر و بازیکن در عرصه میدان است و چقدر تفاوت است بین تماشاگران و کسانی که در متن میدان نقش آفرینی می کنند که انتظار خاص متضمن چنین حقیقتی است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر امامی که می آمد احساس می شد این همان انسانی است که باید جهان را پر از عدل و داد کند و لذا می گفتند که ما همه قائم هستیم، اما آن کسی که جهان را مشحون از عدل و امن خواهد کرد، فرزندنمان مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) است.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه زنان نمی توانند مدعی مهدویت باشند اما مردان فراوان بودند و مردم باید بدانند که مدعیان فراوانی هم خواهند آمد، عنوان کرد: باید طلسم این ادعا به وسیله آیات و روایات شکسته شود، اما مگر دجال و جبهه استکبار ساده می گذرد و تمام مفهوم ها را تحریف می کنند تا دجال نقشش را در انقلاب مفاهیم ایفا کند.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: روزی امام را در حد یک انسان فاسق هم تنزل دادند و گفتند فاسق هم می تواند هم امام شود و روزی عدالت، علم و بسیاری از ویژگی های امام و امامت را گفتند که نیاز نیست و این تحریف ها شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه شخصیتی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) انبوهی از تحریف ها شکل گرفت و اگر به روایات مراجعه کنیم، پاسخ ها به آنها را درمی یابید.

آیت الله ملک حسینی اذعان کرد: وقتی به مفهوم عدالت، قسط، ظلم و جور هم رسیدند آنها هم تحریف شدند، همین الان چه اتفاقاتی در عرصه جهانی رخ می دهد و خبرنگاران و خبرگزاری ها کدامیک را ظلم و کدامیک را عدل می شمارند؟.

وی ابراز داشت: چگونه به سادگی در یمن می کشند و ویران می کنند؟ اما نهادهای بین المللی صحه می گذارند و اگر هم محکوم کنند، یک محکومیت صوری است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این همان مدیریتی است که به دست دجال ها و دجال صفتان در طول تاریخ غیبت است، اما روایات بازهم این طلسم ها را شکسته اند و دقیقا به جنگ این انحرافات و تحریف ها رفته است.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه ائمه اطهار (علیهم السلام) به جامعه بصیرت می بخشند و جامعه را در حوزه های مختلف بیدار می کنند، یاداور شد: نگاه به آینده روشن در امر زمان نقش پیدا می کند که چگونه باید مدار حرکت را تنظیم کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب ما یک انقلاب روشنگر برای جهان هستی است و هر ندایی که علیه استکبار بلند شود یک روحانی در راس اوست، اضافه کرد: اگر هم شیخ زکزاکی و سید حسن نصرالله و دیگر مردانی که هرجا حضور پیدا کرده اند نقش آفرینند، در زیر سایه روایت ائمه اطهار (علیهم السلام) بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز جهان در یک انحراف اخلاقی بوده و امام برای ابراز اخلاق توحیدی خواهد آمد و همه جا از توسعه اقتصادی پر خواهد شد.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: معنا این است که در گذشته موازنه اقتصادی وجود نداشته است و این انحصار شکسته خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نقش آفرینی سپاه در عرصه بین المللی معلوم می شود که موثر بوده، اضافه کرد: با فعالیت های این قشر معلوم می شود که بساط داعش و گروه های تکفیری برای مدت ها برچیده شده است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این اقدامات نشان می دهد سپاه در تصمیمات خود با فرمان رهبر معظم انقلاب در دیگر کشورها به خطا نرفته و معلوم می شود در ساخت موشک ها و اسلحه ها هم به خطا نرفته است.

آیت الله ملک حسینی گفت: این حرکت رئیس جمهور آمریکا که نشان از بی ادبی، بی شخصیتی و کثافت وجود این کاسب دلال دارد به مثابه یک افتخار برای ماست و این یعنی همان کلمات نامقدس که در ذیل حقایق و مفاهیم مقدس قرار داده می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه