نیمه شعبان، فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ انتظار است


نیمه شعبان، فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ انتظار است

حجت الاسلام فعالی گفت: نیمه شعبان، فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ انتظار است که باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام « حسینعلی فعالی»، شنبه ( 31 فروردین ماه) در جمع مسئولان شهرستان نکا در جشن نیمه شعبان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد؛ اظهار کرد: مسئولان ما در ادارات و نهادها وظیفه سنگینی در راستای ترویج مهدویت دارند و باید در این بخش تلاش شود.

وی افزود: در طول سال برنامه های مختلفی برای نهادنیه کردن فرهنگ مهدویت و انتظار در سطح شهرستان گلوگاه در دستور کار است و گفتمان سازی در این بخش با قوت ادامه دارد و باید در ادامه راه هم در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه بیان کرد: در این ایام در کنار برگزاری جشن ها باید اجرای مناسب و به دور از هر گونه انحراف و باور نادرست، در دستور کار مردم و مسئولان نهادهای مختلف جامعه و به خصوص نهادهای فرهنگی قرار گیرد و امام عصر(عج) به نسل جوان که در معرض تهدیدهای مختلف دشمن است؛ شناسانده شود.

حجت الاسلام فعالی افزود: باید تلاش شود تا از ورود آسیب ها، بدعت ها و انحرافات به جشن های نیمه شعبان و فرهنگ مهدویت جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: دشمن با ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به اعتقادات و ارزش ها وارد شده است و تلاش دارد تا شور، شعور و محتوا را از آئین فرهنگی و مذهبی مسلمانان بگیرد که باید در این خصوص هوشیار بوده و هوشیارانه وارد میدان شویم و با خوراک مناسب فرهنگی، با توطئه های دشمنان مقابله کنیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران