دویزیوسو: روسی با آن ذهنیت قدیمی خودش را نابود می کرد


موتوجی پی ایران – آندره دویزیوسو معتقد است که ولنتینو روسی در حال حاضر ذهنیتش را تغییر داده و در غیر این صورت، موتورسوار یاماها می توانست به سمت نابودی پیش رود. سلطه ی کامل روسی بر موتوجی پی در اوایل قرن 2000، هفت عنوان قهرمانی را برای او به ارمغان آورد و همین باعث شد تا دکتر به یکی از بهترین موتورسواران تمام دوران تبدیل شود. با وجود رقابت برای...

موتوجی پی ایرانآندره دویزیوسو معتقد است که ولنتینو روسی در حال حاضر ذهنیتش را تغییر داده و در غیر این صورت، موتورسوار یاماها می توانست به سمت نابودی پیش رود.

سلطه ی کامل روسی بر موتوجی پی در اوایل قرن 2000، هفت عنوان قهرمانی را برای او به ارمغان آورد و همین باعث شد تا دکتر به یکی از بهترین موتورسواران تمام دوران تبدیل شود. با وجود رقابت برای قهرمانی و کسب پیروزی، به نظر می رسد که روسی در سال های اخیر کمی با چالش رو به رو بوده تا مانند قبل آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

موتورسوار دوکاتی معتقد است روسی که از مسابقه آسن 2017 پیروزی را کسب نکرده اما در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد، باید یاد می گرفت که شکست ها را بپذیرید:

او ذهنیت خود را تغییر داد و مجبور بود چنین کاری را انجام دهد اما او باهوش است. اگر او به رویکرد خود مانند مسابقات 10 سال گذشته ادامه می داد، خودش را نابود می کرد.

او فهمید که دیگر نمی تواند مانند گذشته در مقابل شکست چنین رویکردی داشته باشد و خود را با آن وفق داد. او به 40 سالگی پا گذاشت اما ببینید که چه کارهایی انجام داده است. در دو سال و نیم گذشته او توانسته رقابتش را با یک موتورسوار قوی مانند وینالس (هم تیمی اش) مدیریت کند.

دویزیوسو: روسی با آن ذهنیت قدیمی خودش را نابود می کرددویزیوسو: روسی با آن ذهنیت قدیمی خودش را نابود می کرد ولنتینو روسی- آرژانتین 2019

دویزیوسو از 2008 در موتوجی پی حضور دارد و 12 (از 13) پیروزی خود را در سه فصل گذشته بدست آورده اما اگر در موقعیت روسی بود، بازنشسته می شد:

فکرش را ندارم که تا 40 سالگی در موتوجی پی باشم. نه اینکه نتوانتم حضور پیدا کنم بلکه این هدف من نیست.

هر کس می خواهد به روش خودش زندگی کند اما روسی کارش خوب بوده اما فرصت این را دارد که زندگی با موتوجی پی یا بدون آن را انتخاب کند و شاید بدون موتوجی پی احساس بدتری داشته باشد.

حتی اگر او در این سال ها عنوان قهرمانی را بدست نیاورده اما مایل بوده تا با موتورسواران جوان و قوی رقابت کند. یکی از اهداف من مثلا رقابت کردن در موتوکراس است اما اگر مانند روسی نه قهرمانی در کلاس های مختلف داشتم، دیگر در موتوجی پی نبودم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!