نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Levelhead برروی پلتفرم استیم منتشر شد


استودیوی باتراسکاچ شننیگنز (Butterscotch Shenanigans) که پیش از این برروی توسعه و انتشار بازی Crashlands در سبک بقا تمرکز داشت، امروز بازی دو بعدی و پلتفرمر جدید خود با نام Levelhead را از طریق سرویس دسترسی زودهنگام پلتفرم استیم منتشر کرده است. در بخش داستانی متفاوت و خاص این بازی، شما باید با مرکز Bureau of Shipping  همکاری...

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Levelhead برروی پلتفرم استیم منتشر شد

استودیوی باتراسکاچ شننیگنز (Butterscotch Shenanigans) که پیش از این برروی توسعه و انتشار بازی Crashlands در سبک بقا تمرکز داشت، امروز بازی دو بعدی و پلتفرمر جدید خود با نام Levelhead را از طریق سرویس دسترسی زودهنگام پلتفرم استیم منتشر کرده است.

در بخش داستانی متفاوت و خاص این بازی، شما باید با مرکز Bureau of Shipping همکاری کرده و بسته‌های این شرکت را به مقصد برسانید. خوشبختانه توانایی‌ها و قابلیت‌های مختلف به شما کمک خواهند کرد تا مراحل خطرناک این بازی را به پایان برسانید. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازی، بخش طراحی و ساخت مراحل آن است. این عنوان به شما اجازه می‌دهد مراحل پیچیده و خطرناک مختلفی را در کنار دوستانتان ساخته و آن‌ها را با یکدیگر تجربه کنید.

تیم سازنده برنامه دارد نسخه‌ی نهایی بازی را بین ۶ ماه تا یک سال آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر کند. در این زمان، ویژگی‌ها و مراحل جدید به مرور زمان به بازی اضافه خواهد شد.

در کنار پلتفرم رایانه‌های شخصی، بازی Levelhead برای کنسول نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند نیز عرضه خواهد شد. انتشار این عنوان برای دیگر کنسول‌ها هنوز مشخص نشده است.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Levelhead برروی پلتفرم استیم منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته