امیرکویت: برای دفاع از فلسطین از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم


امیرکویت: برای دفاع از فلسطین از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

امیر کویت در دیدار با معاون نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، فلسطین را موضوع اصلی جهان عرب عنوان کرده و اعلام کرد کویت از هیچ کوششی در دفاع از قدس و مقدسات آن دریع نخواهد کرد.

امیرکویت: برای دفاع از فلسطین از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در دیدار با نبیل ابوردینه، معاون نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، فلسطین را موضوع اصلی جهان عرب عنوان کرده و اعلام کرد کویت از هیچ کوششی در دفاع از قدس و مقدسات آن دریع نخواهد کرد.

امیر کویت با تاکید بر موضع کشورش در حمایت از فلسطینیان، افزود کشورش از حقوق مشروع ملت فلسطین که قانون بین الملل آن را تضمین کرده است، حمایت می‌کند.

وی گفت: «کویت از ملت فلسطین و رهبری آن حمایت خواهد کرد و فلسطین را موضوع اول خود می‌داند و به تقویت پایداری و ایستادگی فلسطینی‌ها کمک خواهد کرد.»

ابوردینه نیز با قدردانی از موضع کویت در حمایت از مساله فلسطین بر تمایل رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین برای تقویت روابط میان دو طرف تاکید کرد.

وی در این دیدار که در حاشیه همایش رسانه‌های عربی در کویت انجام شد همچنین امیر کویت را در جریان آخرین تحولات سرزمین‌های فلسطین و توطئه‌هایی که برای پایمال کردن حقوق مشروع فلسطینی‌ها انجام می‌شود، قرار داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام