ترامپ تیم تحقیق درباره تبانی ستاد انتخاباتی اش را به همکاری با دموکرات‌ها متهم کرد


ترامپ تیم تحقیق درباره تبانی ستاد انتخاباتی اش را به همکاری با دموکرات‌ها متهم کرد

ترامپ بار دیگر تیم تحقیق درباره تبانی ستاد انتخاباتی اش را به همکاری با دموکرات‌ها متهم کرده و گفت نزدیکترین افراد به من هیچگاه برای شهادت در مقابل مولر احضار نشدند.

ترامپ تیم تحقیق درباره تبانی ستاد انتخاباتی اش را به همکاری با دموکرات‌ها متهم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌‎جمهور آمریکا در توییتی نوشت: «به نظر شما جالب نیست که افرادی که نزدیکترین افراد به من هستند و بهتر از هر کس دیگری به ستاد انتخابات من اشراف داشتند هیچگاه برای شهادت در مقابل مولر احضار نشدند.»

ترامپ گفت: «دلیلش این است که ۱۸ دموکرات عصبانی (که ترامپ آن‌ها را عامل پرونده تبانی ستاد ترامپ معرفی می‌کند) می‌دانند که آن‌ها همگی خواهند گفت که هیچ تبانی صورت نگرفته است و تنها حرف‌های خوب درباره ستاد انتخاباتی من مطرح خواهند کرد.»

ترامپ روز دوشنبه نیز در حساب توییتر خود بار دیگر از دموکرات‌هایی که قصد استیضاح او را دارند، انتقاد کرده بود

ترامپ در توئیتر خود نوشته بود: «فقط جرم و جنایت‌های بزرگ است که منجر به استیضاح می‌شود. من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام (نه تبانی و نه کارشکنی)؛ بنابراین نمی‌توانید مرا استیضاح کنید. این دموکرات‌ها بودند که جرم‌هایی را مرتکب شدند، نه رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه شما!»

در پی انتشار گزارش رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا، تعداد زیادی از دموکرات‌های آمریکا خواستار آغاز روند استیضاح ترامپ شدند.

گزارش رابرت مولر ۱۰ مورد احتمالی از کارشکنی‌های دونالد ترامپ در اجرای عدالت را فهرست بندی کرده است. بر اساس گزارش مولر، هیچ مدرکی برای اثبات تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و عوامل روس بدست نیامده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی