تریلر هنگام عرضه‌ی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech منتشر شد


تنها چند روز تا عرضه‌ی ساخته‌ی جدید Image Form باقی مانده است. حال این توسعه دهنده با انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی عنوان SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech، طرفداران را برای یک تجربه‌ی بیاد ماندنی آماده کرده است. بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech که اولین عنوان نقش آفرینی این استودیوی سوئدی محسوب می‌شود، با ترکیب ربات‌های...

تریلر هنگام عرضه‌ی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech منتشر شد

تنها چند روز تا عرضه‌ی ساخته‌ی جدید Image Form باقی مانده است. حال این توسعه دهنده با انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی عنوان SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech، طرفداران را برای یک تجربه‌ی بیاد ماندنی آماده کرده است.

بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech که اولین عنوان نقش آفرینی این استودیوی سوئدی محسوب می‌شود، با ترکیب ربات‌های استیم‌پانک و دنیای جادو، امکان کنترل یک گروه از قهرمانان را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. سیستم مبارزه‌ی بازی مبتنی بر استفاده از کارت است. در بازی بیش از ۱۰۰ کارت منحصر به فرد وجود دارد که می‌توانید در طول تجربه‌ی خود، آن‌ها را ساخته و ارتقا دهید. همچنین این بار علاوه بر طنر معروف SteamWorld، شاهد یک استایل بصری جذاب و عناصری مانند اژدها نیز هستیم.

بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech در تاریخ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۵ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) با قیمت ۲۴/۹۹ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. به گفته‌ی توسعه دهندگان، این عنوان در آینده برروی پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما می توانید تریلر هنگام عرضه را در ادامه مشاهده کنید:


۴۸۰p | ۷۲۰p |

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تریلر هنگام عرضه‌ی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه