تریلری از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شد


کمتر از یک هفته‌ی دیگر تا عرضه‌ی رسمی یکی از بهترین عناوین انحصاری شرکت سونی (Sony) یعنی Days Gone باقی مانده است و بی‌شک افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر انتشار آن هستند. حال به تازگی شرکت سونی، تریلر کوتاهی از گیم‌پلی Days Gone منتشر کرده که برای هواداران و علاقه‌مندان به این عنوان جذاب خواهد بود. به جرات می‌توان گفت که بسیاری از...

تریلری از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شد

کمتر از یک هفته‌ی دیگر تا عرضه‌ی رسمی یکی از بهترین عناوین انحصاری شرکت سونی (Sony) یعنی Days Gone باقی مانده است و بی‌شک افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر انتشار آن هستند. حال به تازگی شرکت سونی، تریلر کوتاهی از گیم‌پلی Days Gone منتشر کرده که برای هواداران و علاقه‌مندان به این عنوان جذاب خواهد بود.

به جرات می‌توان گفت که بسیاری از هواداران بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی بازی Days Gone هستند که این بازی از زمان معرفی خود در مراسم E3 سال ۲۰۱۶ میلادی تا به الان، با تصاویر و ویدئوهای منحصر به فرد، توجه‌ی افراد زیادی را جذب کرده است. هر چقدر که به زمان عرضه‌ی این بازی خیره‌کننده و جذاب نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار می‌گیرد. حال به تازگی تریلری کوتاه در حدود ۳۰ ثانیه از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شده که برای باری دیگر، بازی‌بازان و کاربران را به حال و هوای خود نزدیک می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت پایین صفحه، تریلر منتشر شده را با کیفیت‌های مختلف مشاهده و دریافت کنید.

همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، آیتم خاصی از بازی به نمایش گذاشته نشده است، در حالی که در این میان، بیشتر برروی موتورسواری شخصیت اصلی در محیط و فضای آخرالزمانی بازی متمرکز شده است. به هر حال این ویدئو نیز به نوعی می‌تواند هیجان بیشتری را در بازی‌بازان و کاربران ایجاد کند تا از تجربه‌ی Days Gone منصرف نشوند. در مصاحبه‌ی منتشر شده از سازندگان بازی Days Gone مشاهده کردید، دنیای بازی در منطقه‌ی غربی ایالات متحده‌ی آمریکا جریان دارد و بی‌شک تجربه‌ی بی‌نظیری در انتظار هواداران است. در حال حاضر اطالاعات و جزئیات بسیاری از دنیای وسیع و نقشه‌های این بازی در دسترس قرار گرفته و همچنین گزارش‌هایی از تعادل میان داستان بازی و سیستم جهان باز Days Gone منتشر شده است. همان‌طور که در جریان هستید، بازی‌بازان و هواداران در مجموع، به تجربه‌ی ۳۰ ساعتی بازی Days Gone خواهند رفت که در این میان، ۶ ساعت میان‌پرده وجود خواهد داشت. به‌گونه‌ای که به ما اعلام می‌کند این بازی، از داستان و روایت‌های خاصی برخوردار است. همان‌طور که به نظر می‌رسد، تمرکز زیادی توسط استودیوی بازی‌سازی بند (Bend Studio) برروی داستان بازی صورت گرفته است. در هر صورت بعضی از بازی‌بازان انتظار داشتند تا مدت زمان بیشتری برای تجربه‌ی بازی Days Gone اعلام می‌شود.

بازی Days Gone در تاریخ جمعه ۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ شمسی مصادف با ۲۶ آپریل سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. برای مطالعه‌ی جدیدترین مقاله‌ی در رابطه با این بازی که به پتانسیل‌های آن پرداخته است، می‌توانید به مطلب «آیا فریکرها از زامبی‌ها پیشی می‌گیرند؟ | نگاهی به پتانسیل‌های Days Gone» به قلم مهرداد میرشاهی مراجعه کنید. شایان ذکر است که اگر جزو طرفداران و هوادارن پر و پا قرص این عنوان انحصاری شرکت سونی هستید، هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن، این بازی را پیش خرید کرده و از امتیازات آن استفاده کنید.

در ضمن اگر جزو علاقه‌مندانی هستید که دوست دارند با دنیای عجیب و خاص این عنوان و ویژگی‌های آن آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان «زامبی کشی در مقیاس وسیع! | آنچه از Days Gone می دانیم» به قلم آقای مصطفی زاهدی را ‌ی وب‌سایت مطالعه کنید.


منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تریلری از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج