گاسپرینی: وقتی آتالانتا، یوونتوس و ناپولی را شکست می‌دهد یعنی موفقیت‌های این فصل اتفاقی نیست و ما تیم شایسته‌ای هستیم


گاسپرینی: وقتی آتالانتا، یوونتوس و ناپولی را شکست می‌دهد یعنی موفقیت‌های این فصل اتفاقی نیست و ما تیم شایسته‌ای هستیم

گاسپرینی در یک ماه آینده، دو هدف مهم را دنبال می کند. فتح کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان...

طرفداری- جانپیرو گاسپرینی و آتالانتا در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشتند؛ آنها رویای فتح کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارند؛ دو هدف مهمی که در این فصل برای بسیاری از تیم های بزرگ ایتالیا غیرقابل دسترسی است.

پس از پیروزی 2-1 مقابل ناپولی، گاسپرینی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

نمی توانیم بگوییم که آتالانتا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد اما ما فقط یکی از تیم های مدعی کسب سهمیه هستیم و بقیه هم حضور دارند. تا انتها باید پیش برویم و ببینیم چه می شود. کوپا ایتالیا را هم در پیش داریم و رسیدن به فینال، یک حس رضایتمندی عمیقی برای مردم شهر برگامو به همراه خواهد داشت. بازی مهمی مقابل فیورنتینا در پیش است و باید برای رسیدن به فینال کوپا ایتالیا تلاش کنیم.

پیروزی مقابل ناپولی واقعا ارزشمند است؛ حالا در جدول در کنار میلان هستیم. فقط باید تمرکز کنیم و فکر نکنیم که کار تمام شده است. هنوز نه به فینال کوپا ایتالیا رسیده ایم و نه در بین 4 تیم بالای جدول هستیم. اگر به مسابقات اروپایی با آتالانتا برسم، برای چهارمین فصل از 5 فصل اخیر است که تیم های من، موفق به انجام این کار می شوند و رسیدن به چنین چیزی در تیم های متوسط و میانه جدولی، حس فوق العاده ای برای من به همراه دارد.

عملکرد و موفقیت های ما در این فصل اتفاقی نبوده است؛ برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس را کنار زدیم و برای جنگیدن بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، امشب در زمین ناپولی برنده شدیم. پس جایگاه فعلی ما کاملا درست بوده و با شایستگی حاصل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها