به گزارش افکارنیوز،

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره انتصاب فرمانده جدید کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه و ارتقای درجه و انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه، گفت: خدمت سردار رشید و بزرگوار اسلام سرلشکر جعفری خسته نباشید عرض می‌کنم و از بیش از یک دهه خدمت ایشان در طول مدت فرماندهی سپاه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: سردار جعفری زحمات بسیار زیادی برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی کشید و شجاعانه مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد. خوشبختانه سردار سلامی از سال 1388 که به‌عنوان جانشین فرمانده سپاه انتخاب شد سهم بزرگی در اقتدار دفاعی و حفظ دستاوردهای نظام دارد و بار سنگینی به‌دوش ایشان بوده است.

سردار شکارچی ادامه داد: سردار سلامی از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است، وی مقبولیت بسیار بالایی بین فرماندهان و پاسداران داشته و سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد، در تمامی مسئولیت‌هایی که تا کنون به‌دوش سردار سلامی بوده است، ایشان در آن مسئولیت موفقیت‌‌های قابل‌توجهی کسب کرده و خوش درخشیده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: فرمانده جدید سپاه یک فرد عالم، متدین، آگاه به زمان، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز بوده و خار در چشم دشمنان انقلاب هستند و آمریکایی‌ها با انتخاب سردار سلامی تودهنی محکمی خوردند.

وی ادامه داد: همان‌طور که به‌خلاف نظر آنها که به‌دنبال تحقیر و تضعیف سپاه بودند، پس از قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی آحاد مردم، مسئولان و نیروهای مسلح به صحنه آمده از سپاه حمایت کردند، این انتصاب هم یک تودهنی به آمریکا است که شجاع‌ترین، صبورترین، خوش‌سابقه‌ترین و محبوب‌ترین فرد سپاه از سوی فرمانده کل قوا به فرماندهی سپاه برگزیده شد.

سردار شکارچی ضمن تبریک انتصاب سرلشکر سلامی به تمامی پاسداران، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا مانند همیشه به‌موقع تصمیم گرفتند و این تصمیم ایشان یک پاسخ محکم به دشمنان است. حتماً در دوره سرلشکر سلامی سپاه بهتر از گذشته خواهد درخشید و دشمن را به حقارت و ذلت خواهد کشید و قطعاً این انتصاب برای دشمنان ناخوشایند است اما برای تمامی دوستان انقلاب اسلام