برانکو: الاهلی بدون موقعیت برنده شد


برانکو: الاهلی بدون موقعیت برنده شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز حتی از بازی رفت هم عملکرد بهتری برابر الاهلی داشتیم اما حریف بدون داشتن موقعیت گل دو بار دروازه ما را باز کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش برابر الاهلی عربستان که با شکست سرخپوشان همراه بود، گفت: متاسفم که امروز بازی را نبردیم چرا که تیم بهتر میدان بودیم و موقعیت های خطرناکی خلق کردیم. در این مسابقه حتی از بازی قبلی هم که برابر این تیم برنده شدیم بهتر عمل کردیم. حریف هم بدون داشتن موقعیت گل دو بار دروازه ما را باز کرد. یک بار از روی ضربه ایستگاهی و یک بار هم از روی نقطه پنالتی موفق به این کار شد.
وی افزود: البته از بازیکنانم نمی توانم ایراد بگیرم چرا که آنها خسته اند و هوا هم کمی گرم بود. این فوتبال است اما تا ثانیه های آخر به دنبال نتیجه گیری بودیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص شانس صعود و بازی های آینده تیمش هم گفت: دیگر برای ادامه راه چاره ای جز پیروزی در هر دو بازی را نداریم و فقط برای برد باید به میدان برویم. امروز هم اگر می بردیم شرایط خوب می شد البته در هر صورت باید دو بازی آینده را با برد پشت سر بگذاریم.
برانکو خاطر نشان کرد: ما نشان دادیم که می توانیم و باید بازی هایمان را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.
وی در خصوص تعداد بالای موقعیت های به هدر رفته پرسپولیس خاطر نشان کرد: هم در لیگ برتر و هم در آسیا نسبت به موقعیت هایمان تعداد کمی گل می زنیم. همیشه این موضوع می تواند دلایل خودش را داشته باشد. شاید خستگی یکی از این دلایل باشد. از طرف دیگر فرصت این را نداریم تا در تمرینات بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم اما باید در آینده موثرتر عمل کنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برتری برابر سپاهان می تواند یک ریکاوری روانی برای بازیکنان محسوب شود، خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم بازیکنان از نظر روحی و روانی خیلی زود بازمی گردند اما مشکل ما خستگی فیزیکی است. ما سه روز دیگر بازی داریم.
وی در مورد تعویض همزمان دو بازیکن گفت: ما می خواستیم ببریم و من امید عالیشاه ر که بازیکن هجومی است و محمد امین اسدی که یک مهاجم کلاسیک است را به بازی فرستادم.
تیم فوتبال پرسپولیس که بازی رفت را برابر الاهلی عربستان با برتری پشت سر گذاشته بود، در بازی برگشت در ورزشگاه بن راشد آل مکتوم با نتیجه دو بر یک از نماینده عربستان شکست خورد تا قعر نشین گروه D باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه