آلبوم شجریان به نفع سیل‌زدگان فروخته می‌شود


آلبوم شجریان به نفع سیل‌زدگان فروخته می‌شود

آلبوم شجریان به نفع سیل‌زدگان فروخته می‌شود آلبوم «جام تهی»، با صدای محمدرضا شجریان و تنظیم فریدون شهبازیان برای یاری رساندن به سیل‌زدگان کشور در مراسمی فروخته می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم امضای پوستر و آلبوم «جام تهی» با حضور حسین علیزاده، فریدون شهبازیان و بهزاد جوانبخت برگزار خواهد شد. این...

آلبوم شجریان به نفع سیل‌زدگان فروخته می‌شود


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم امضای پوستر و آلبوم «جام تهی» با حضور حسین علیزاده، فریدون شهبازیان و بهزاد جوانبخت برگزار خواهد شد.

این رویداد که برای یاری رساندن به سیل‌زدگان هم‌وطن تدارک دیده شده است، روز پنجشنبه (پنجم اردیبهشت) از ساعت ۵ تا ۷ عصر در کافه «کارفه» اجرا می‌شود.

آلبوم «جام تهی» در سال ۱۳۸۳ با صدای محمدرضا شجریان و بر مبنای ملودی‌های قدیمی آهنگسازان ایرانی با تنظیم دوباره فریدون شهبازیان منتشر شد. «جام تهی» در ماهور با تک‌نوازی ویلن حبیب الله بدیعی روی شعری از فریدون مشیری، «راپسودی برای سنتور و ارکستر» در ماهور با تکنوازی فرامرز پایور، «راپسودی برای تار و ارکستر» در ماهور با تکنوازی تار حسین علیزاده و «در کوچه‌سار شب» در دشتی روی شعری از هوشنگ ابتهاج قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

کافه «کارفه» واقع در ضلع شرقی پارک هنرمندان، انتهای بن بست بیژن، روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

۵۷۵۷

منبع

آلبوم شجریان به نفع سیل‌زدگان فروخته می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !