گسترش علم و زندگی عالمانه از نشانه های ظهور است


گسترش علم و زندگی عالمانه از نشانه های ظهور است

آیت الله علما، برخورداری از نیروی جوان و متخصص را سرمایه ای برای کشور خواند و گفت: گسترش علم در جهان و زندگی عالمانه و عاقلانه از نشانه های ظهور امام عصر(عج) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «آیت الله مصطفی علما» عصر روز(دوشنبه، 2 اردیبهشت) در جشن نیمه شعبان که با حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: تلاش برای کسب علم و گسترش آن در جامعه و علمی شدن همه امور زندگی می تواند کمک به جهان برای تسریع در ظهور امام زمان(عج) باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: پیامبر(ص) می فرماید که هرکاری که بدون اتکا به علم و دانش انجام شود به ضرر منتهی خواهد شد و در اسلام همواره بر علم و دانش و استفاده آن در همه امور زندگی تاکید شده است.

وی اظهار کرد: من همواره گفته ام که نفت و گاز و دیگر منابع سرمایه واقعی کشور محسوب نمی شود بلکه داشتن جوانان متخصص و متعهد سرمایه واقعی ما است چرا که اگر تخصص و تعهد نباشد فساد و ضرر بیشتر از سود نفت و گاز برای کشور خواهد شد.

آیت الله علما، ابراز کرد: همه باید تلاش کنند که هم برای خود کسب علم کنند و هم بتوانند در توسعه و ترویج علوم به جامعه کمک کنند که هم زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهند شد و هم موجبات توسعه و پیشرفت ایران اسلامی که امروز مدار توجه جهان است را فراهم کنند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد