جاده اردبیل - آستارا بر اثر رانش زمین بسته شد/ تلاش پنج گروه راهداری برای بازگشایی راه


جاده اردبیل - آستارا بر اثر رانش زمین  بسته شد/ تلاش پنج گروه راهداری برای بازگشایی راه

اردبیل - ایرنا- گروه های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در تلاش برای بازگشایی جاده اردبیل - آستارا هستند که عصر دوشنبه بر اثر رانش زمین در منطقه آقچای آستارا بسته شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به علت رانش زمین در جاده اردبیل- آستارا بعد از پل آقچای، تا اطلاع ثانوی تردد به سمت شهرآستارا ممکن نبوده و رانندگان تا بازگشایی جاده باید از مسیرهای جایگزین رفت و آمد کنند.
در این حال مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از تلاش پنج گروه راهداری برای بازگشایی جاده اردبیل -آستارا خبر داد.
علی رحمتی با بیان اینکه حجم رانش و ریزش برداری2 هزار مترمکعب است، گفت که با تلاش راهداران این جاده تا پایان شب بازگشایی می شود.
وی به بارش برف و باران در جاده های استان اشاره کرد و افزود: 80 گروه راهداری در جاده های استان مستقر بوده و با تلاش آنها به جز جاده اردبیل - آستارا تمامی راه ها باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
وی از مردم خواست قبل از سفر آخرین وضعیت راهها را از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راهها جویا شوند، با احتیاط کامل رانندگی کرده و زنجیرچرخ نیز حتما به همراه داشته باشند.
جاده اردبیل - آستارا به طول 70 کیلومتر از راه های پرتردد بین استان اردبیل و گیلان است ، گردنه حیران در این جاده واقع می باشد.
6018/6016

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)